ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu

Szczegóły informacji

Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 80525-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-04-25 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-04-25 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, pok. 12

Ogłoszono dnia: 2014-04-11 przez Andrzej Żmijewski

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.miastoryn.pl
________________________________________
Ryn: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu
Numer ogłoszenia: 80525 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 39 67, faks 87 421 80 69.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoryn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych dla 16 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej, zgodnie z projektem systemowym: Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Szkolenia dla kontraktów socjalnych: a) I grupa: 9 osób - kobiet bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, będących matkami, w tym 2 w wieku 15-30 lat: - warsztat profilaktyki kryzysów życiowych - wyjazdowy 3-dniowy nad morze (uczestnicy wraz z rodzinami) (rozpoznawanie symptomów kryzysów życiowych, motywacja do przełamywania barier wewnętrznych, motywacja do działania i wzrost wiary we własne siły); - warsztaty z zakresu integracji ze współczesnym rynkiem pracy - 16 godzin/grupa (pogłębianie wiedzy dot. współczesnego rynku pracy, warunków zatrudnienia, umiejętności aktywnego poruszania się po rynku pracy; nabycie umiejętności przygotowywania dokumentów aplikacyjnych); - warsztaty ekonomii społecznej -18 godz./grupa (wzrost wiedzy nt. doskonalenia umiejętności zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej, aspekty formalno-prawne podmiotów ekonomii społecznej, zwiększanie szans prawidłowego funkcjonowania na rynku pracy); - warsztaty działania z pasją - 20 godz./grupa (odkrywanie i rozwijanie własnych zdolności z wykorzystaniem różnych technik, środków i narzędzi, rozwijanie potencjału pozwalającego na wykorzystanie w praktyce - spółdzielnia socjalna); - wyjazd studyjny - 1 -dniowy (zaobserwowanie jak w praktyce funkcjonują podmioty ekonomii społecznej, motywacja do inicjatyw i pomysłów na dalszy rozwój); b) II grupa: 7 kobiet 40+ : - wyjazdowy warsztat profilaktyki kryzysów życiowych - 3-dniowy nad morze (uczestnicy wraz z rodzinami) (rozpoznawanie symptomów kryzysów życiowych, motywacja do przełamywania barier wewnętrznych, motywacja do działania i wzrost wiary we własne siły); - DWIE GRUPY RAZEM - trening adaptacyjny z elementami warsztatów nt. nowoczesnych metod informatycznych i informacyjnych - 16 godz./grupa; - warsztaty z zakresu integracji ze współczesnym rynkiem pracy - 12 godz./grupa (pogłębianie wiedzy dot. współczesnego rynku pracy, warunków zatrudnienia, umiejętności aktywnego poruszania się po rynku pracy; nabycie umiejętności przygotowywania dokumentów aplikacyjnych); - warsztaty ekonomii społecznej -18 godz./grupa (wzrost wiedzy nt. doskonalenia umiejętności zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej, aspekty formalno-prawne podmiotów ekonomii społecznej, zwiększanie szans prawidłowego funkcjonowania na rynku pracy); - warsztaty działania z pasją - 20 godz./grupa (odkrywanie i rozwijanie własnych zdolności z wykorzystaniem różnych technik, środków i narzędzi, rozwijanie potencjału pozwalającego na wykorzystanie w praktyce - spółdzielnia socjalna); - wyjazd studyjny - 1 dniowy (zaobserwowanie jak w praktyce funkcjonują podmioty ekonomii społecznej, motywacja do inicjatyw i pomysłów na dalszy rozwój); Wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia miejsca odbywania zajęć: teren Miasta Ryn, b) zorganizowanie wyjazdu: - UCZESTNICY WYJAZDU: 16 osób dorosłych, 30 dzieci, 2 osoby z MGOPS-u; - CZAS TRWANIA USŁUGI: 3 dni w okresie (V - IX); - MIEJSCE POBYTU: Polska, ośrodek wypoczynkowy nad morzem; - UBEZPIECZENIE: Wykonawca musi ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia; - TRANSPORT: Wykonawca zapewnia środek transportu w obydwie strony (punkt wyjazdowy - Ryn) oraz na miejscu pobytu; - WYŻYWIENIE: śniadanie + obiad + kolacja wszystkim uczestnikom wyjazdu (ewentualnie drugie śniadanie lub podwieczorek dzieciom); - WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBIEKTU: - Zakwaterowanie uczestników w jednym budynku lub kompleksie budynków; - Stołówka w obiekcie lub na terenie obiektu; - Obiekt wyposażony w sprzęt rekreacyjny, plac zabaw dla dzieci lub inne miejsce do tego wyznaczone; - Pokoje 2,3 i 4 osobowe. Liczba pokoi dostosowana tak, alby w miarę możliwości nie rozdzielać poszczególnych członków rodzin; - Obiekt powinien posiadać aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu; - Powinien być wyposażony w pomieszczenie do prowadzenia szkoleń; - WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: - zapewnić kierownika/organizatora podczas wyjazdu; - zapewnić opiekę nad dziećmi uczestniczek w czasie trwania warsztatów / zajęć; - ZAMAWIAJĄCY ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: - zapewnienia podczas wyjazdu opiekuna, wyznaczonego przez M-GOPS w Rynie. Zorganizowanie wyjazdu studyjnego do spółdzielni socjalnej: a) UCZESTNICY WYJAZDU: 16 osób dorosłych + 1 osoba z MGOPS-u (2 grupy razem); b) CZAS TRWANIA USŁUGI: 1 dzień (III - IV kwartał); c) UBEZPIECZENIE: Wykonawca musi ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia; d) TRANSPORT: Wykonawca zapewnia środek transportu w obydwie strony (punkt wyjazdowy - Ryn) oraz na miejscu pobytu; e) WYŻYWIENIE: przerwa kawowa, ciasta, ciepły posiłek; f) WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: - zapewnić kierownika/organizatora podczas wyjazdu; g) ZAMAWIAJĄCY ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: - zapewnienia podczas wyjazdu opiekuna, wyznaczonego przez M-GOPS w Rynie. Zapewnienia uczestnikom zajęć przerw kawowych: napoje, kawa i herbata, ciastka, paluszki oraz w przerwie na lunch ciepłego posiłku w formie dania obiadowego; zapewnienie opieki nad dziećmi dla matek, biorących udział w zajęciach oraz ciepłego posiłku dzieciom; wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć, musi zapewnić uczestnikom materiały szkoleniowe zawierające logo UE, EFS, POKL; uczestniczący w przetargu powinien zapewnić pomoce naukowe, sprzęt techniczny, artykuły piśmiennicze i biurowe dla uczestników zajęć; w ramach przedmiotu zamówienia należy ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z zajęciami; w przypadku wystąpienia wypadku sporządzenie protokołu okoliczności i przyczyn wypadku z udziałem uczestnika zajęć; wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kopię list obecności raz w tygodniu oraz niezwłocznie po zakończeniu zajęć; niezwłocznie po zakończeniu zajęć uczestnicy otrzymają certyfikaty (o ukończeniu, potwierdzające uzyskanie przez uczestnika wiedzy ogólnej, kompetencji i umiejętności społecznych, z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i z nazwą projektu); wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu Operacyjnego kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl; informację na temat firmy prowadzącej zajęcia wykonawca jest zobowiązany zamieścić na stronie internetowe www.inwestycjawkadry.pl; Termin wykonania zamówienia: wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do dnia 10.12.2014 r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego oraz przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp., (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 Pzp, oceniany będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę potwierdzające odpowiednio , że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali co najmniej cztery usługi związane z prowadzeniem szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), ponadto, co najmniej dwie z nich były usługami szkoleń wyjazdowych, podczas których Wykonawca zapewniał: zakwaterowanie, transport, salę szkoleniową i całodzienne wyżywienie uczestników. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz zamówień w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że zamówienia zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - w szczególności w postaci pisemnych referencji. W ramach zamówienia wykonawca musi wykazać, że przeprowadził szkolenia, zapewniał miejsce prowadzenia szkoleń, zapewniał usługi cateringowe, zapewniał materiały oraz trenerów do prowadzenia szkoleń, warsztatów; (załącznik nr 6 - wykaz usług) UWAGA - NIE UWAŻA SIĘ ZA ZAMÓWIENIA PROJEKTÓW WŁASNYCH WYKONAWCY!
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minium 1 sztuka, laptop - minimum 1 sztuka, flipcharta - minimum 1 sztuka (załącznik nr 5 - wykaz osób i potencjał techniczny)
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, którymi będzie dysponował w realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe, w tym w szczególności minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie ze specyfiką poszczególnych form zajęć - szkoleń, warsztatów (załącznik nr 5 - wykaz osób i potencjał techniczny). Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje/wykształcenie w/w wskazanych osób
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, poprzez wykazanie posiadania środków finansowych w wysokości nie mniejszą niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) oraz posiada opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 80 000.00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urzędu Pracy- przy czym Zamawiający oświadcza, że przed zawarciem umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia będzie żądał od wykonawcy którego oferta została wybrana do realizacji dokumentu aktualnego wpisu wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych, b) oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawców jest możliwa przy spełnieniu poniższych warunków dokonania takich zmian: a) gdy z powodu nieprzewidzianych okoliczności, których w momencie zawarcia umowy nie można było przewidzieć, zaistniała konieczność wydłużenia terminu wykonania usługi lub zwiększenia jej zakresu; b) gdy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (w rozumieniu art. 3571.k.c.) spełnienie świadczenia przez Wykonawcę w umownym terminie byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziło mu rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy; c) przy urzędowej zmianie stawki podatku VAT; d) doprecyzowania zapisów Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoryn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, pok. 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ryn, dnia 11.04.2014 r.
Kierownik MGOPS w Rynie
(-) Ewa Modzelewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Żmijewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Żmijewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-11 14:44:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Andrzej Żmijewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-11 14:47:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Andrzej Żmijewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-05-06 17:07:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2899 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony