ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu

Szczegóły informacji

Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 134071-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-06-29 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-06-29 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: MGOPS w Rynie, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, pok. 12

Ogłoszono dnia: 2012-06-20 przez Barbara Kowalska

Treść:


Informuję, że w Roz. III pkt 5.1 SIWZ dodano ppkt 1.15 i 1.16 o następującej treści:
1.15 Lokalizacja i nazwa obiektu, w którym będzie przeprowadzony wyjazdowy trening motywacyjno – wzmacniający oraz trening kompetencji życiowych.
1.16 Program merytoryczny szkoleń oraz sposób ich przeprowadzenia.
W załączniku do ogłoszenia zamieszczono poprawioną Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.
Ryn, dnia 27.06.2012 r.
Kierownik MGOPS Ryn
(-) Ewa Modzelewska
 
Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu
Numer ogłoszenia: 134071 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 39 67, faks 87 421 80 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych dla 20 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej, zgodnie z projektem systemowym: Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 1.1. Szkolenia dla kontraktów socjalnych: I grupa: 12 osób - kobiet bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, będących matkami; - Rodzinny trening motywacyjno - wzmacniający - wyjazdowy 5-dniowy nad morze (motywacja do przełamywania wewnętrznych barier, przezwyciężanie schematów) - Warsztaty - Szkoła rodziców - 35 godzin/grupa (umocnienie relacji z dzieckiem, radzenie sobie w sytuacjach problemowych, aktywne spędzanie czasu z dzieckiem) - Warsztaty zdrowego stylu życia z elementami gospodarowania budżetem domowym - 12 godzin/grupa (zagrożenia zdrowotne, zasady zdrowego odżywiania); II grupa: 8 osób (młodzież w wieku 15-24 lata; 4 kobiety i 4 mężczyzn); - Wyjazdowy trening kompetencji życiowych - 5-dniowy nad morze (modelowanie zachowań, wymiana doświadczeń, praca zespołowa) - Warsztaty kreatywnego myślenia i inspiracji - 12 godzin/8benef. (inspirowanie pasji, przezwyciężanie barier, wyrażanie samego siebie) - Profilaktyka kryzysów życiowych - 12 godzin/8 benef. (przeciwdziałanie przemocy i agresji, profilaktyka uzależnień, własny system wsparcia społecznego) 1.2. Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia miejsca odbywania zajęć: teren Miasta Ryn, - zorganizowanie wyjazdu: UCZESTNICY WYJAZDU: Ilość osób dorosłych: 20 - 16 kobiet, - 4 mężczyzn, - 2 osoby z MGOPS-u w Rynie Ilość dzieci - 23 (do 14 roku życia) CZAS TRWANIA USŁUGI: 5 dni w okresie (VI - X), MIEJSCE POBYTU: Polska, ośrodek wypoczynkowy nad morzem, UBEZPIECZENIE: Wykonawca musi ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, TRANSPORT: Wykonawca zapewnia środek transportu w obydwie strony (punkt wyjazdowy - Ryn) oraz na miejscu pobytu, WYŻYWIENIE: śniadania + obiadokolacja (ewentualnie drugie śniadanie lub podwieczorek dzieciom) WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBIEKTU: 1.Zakwaterowanie uczestników w jednym budynku lub kompleksie budynków. 2.Stołówka w obiekcie lub na terenie obiektu. 3.Obiekt wyposażony w sprzęt rekreacyjny, plac zabaw dla dzieci lub inne miejsce do tego wyznaczone. 4.Pokoje 2, 3 i 4 osobowe. Liczba pokoi dostosowana tak, alby w miarę możliwości nie rozdzielać poszczególnych członków rodzin. 5.Obiekt powinien posiadać aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu. 6.Powinien być wyposażony w pomieszczenie do prowadzenia szkoleń. ZAMAWIAJĄCY ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: - zapewnienia podczas wyjazdu opiekuna, wyznaczonego przez M-GOPS w Rynie. WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: - zapewnić kierownika/organizatora podczas wyjazdu. 1.3. Zapewnienia uczestnikom zajęć przerw kawowych: napoje, kawa i herbata, ciastka, paluszki oraz w przerwie na lunch ciepłego posiłku w formie dania obiadowego; zapewnienie opieki nad dziećmi matek, biorących udział w zajęciach. 1.4. Wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć, musi zapewnić uczestnikom materiały szkoleniowe zawierające logo UE, EFS, POKL. 1.5. Wykonawca powinien zapewnić pomoce naukowe, sprzęt techniczny, artykuły piśmiennicze i biurowe dla uczestników zajęć. 1.6. W ramach przedmiotu zamówienia należy ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z zajęciami. 1.7. W przypadku wystąpienia wypadku sporządzenie protokołu okoliczności i przyczyn wypadku z udziałem uczestnika zajęć. 1.8. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kopię list obecności raz w tygodniu oraz niezwłocznie po zakończeniu zajęć. 1.9. Niezwłocznie po zakończeniu zajęć uczestnicy otrzymają certyfikaty (o ukończeniu, potwierdzające uzyskanie przez uczestnika wiedzy ogólnej, kompetencji i umiejętności społecznych, z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i z nazwą projektu). 1.10. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu Operacyjnego kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl 1.11. Informację na temat firmy prowadzącej zajęcia wykonawca jest zobowiązany zamieścić na stronie internetowe www.inwestycjawkadry.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 29.06.2012 r. godz. 12:00, tj.: do terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz zamówień w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że zamówienia zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 - wykaz usług)
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, o których mowa powyżej, które będą uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zwodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia oraz o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 - wykaz osób)
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca dostarczy informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (metoda: spełnia/nie spełnia). Wykonawca posiada opłacona polisę na kwotę nie mniejszą niż 20 000.00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena – 50
• 2 - Doświadczenie - 30
• 3 - Program merytoryczny - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji wystąpienia niezależnych od stron Umowy okoliczności lub działania siły wyższej powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. W takim wypadku, Zamawiający i Wykonawca ustalają zakres zmian, które są niezbędne dla zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w aneksie do Umowy. 2.Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do Umowy i muszą być akceptowane przez obie strony Umowy, Zamawiającego i Wykonawcę. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego wprowadzenia zmian do Umowy pod warunkiem, że nie będą one powodowały negatywnych skutków dla Zamawiającego, w następujących przypadkach: a) dokładniejszego doprecyzowania zapisów Umowy, b) uzasadnionej konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, na skutek wystąpienia w sposób niezależny od stron Umowy, okoliczności spowodowanych działaniem nieprzewidzianej siły wyższej. 4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastroryn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MGOPS w Rynie, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn (pok.12).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 12:00, miejsce: MGOPS w Rynie, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn (pok.12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ryn, dnia 20.06.2012 r.
Kierownik MGOPS w Rynie
(-) Ewa Modzelewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Redaktor
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Kowalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-20 09:49:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Barbara Kowalska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-20 09:55:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Barbara Kowalska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-07-10 15:23:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3008 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony