ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Modernizacja drogi gminnej Nr 130001N (Słabowo - Notyst)Drukuj informację Zamówienie publiczne: Modernizacja drogi gminnej Nr 130001N (Słabowo - Notyst)

Szczegóły informacji

Modernizacja drogi gminnej Nr 130001N (Słabowo - Notyst)

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Inny - poniżej 30.000,00 euro

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: ZP.272.14.2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-09-24 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-09-25 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn (sekretariat I piętro)

Ogłoszono dnia: 2014-09-15 przez Aleksander Szczepański

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający: Gmina Ryn z siedzibą, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn
2. Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn Nr 74 z dnia 26.06.2014r. w sprawie zasad dokonywania zakupu usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Ryn o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 30 000 euro netto.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji drogi gminnej nr 130001N Słabowo – Notyst od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1616N Słabowo – Ryn do skrzyżowania z drogą krajową nr 59 Giżycko –Ryn – Mrągowo o długości ok. 2500m w tym ok. 780m w terenie zabudowanym (m. Słabowo). W terenie zabudowanym (wieś Słabowo) należy zaprojektować drogę z jezdnią asfaltową z odwodnieniem, zjazdy oraz chodnik z jednej strony jezdni. Poza terenem zabudowanym należy zaprojektować drogę z jezdnią asfaltową z rowami przydrożnymi oraz zjazdy. Projekt należy wykonać oddzielnie dla terenu zabudowanego (I etap) i oddzielnie dla terenu niezabudowanego II etap).
4. Wykonawca uzyska lub wykona na własny koszt:
a/ mapy do celów projektowych w wersji cyfrowej
b/wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach ( wersja papierowa i elektroniczna)z mapami ewidencyjnymi w skali 1:5000, wykaz stron postepowania (wykaz działek i właścicieli)
c/decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego
d/inne decyzje, uzgodnienia i opinie niezbędne do opracowania dokumentacji.
5. Wymagania dotyczące formy i zawartości dokumentacji:
a/ dokumentacja winna być zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę i powinna zawierać:
- projekt budowlano wykonawczy 5 egz.
- przedmiar robót 2 egz.
- kosztorys inwestorski 2 egz.
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót 3 egz.
- raport oddziaływania na środowisko jeżeli w postępowaniu o wydanie decyzji środowiskowej zostanie stwierdzona konieczność jego sporządzenia 3egz.
- wersja elektroniczna projektu 1egz.
- projekt organizacji ruchu na czas budowy i projekt stałej organizacji ruchu.
6. Wymagania dotyczące Wykonawcy: Wykonawca powinien posiadać:
a/ uprawnienia budowlane w branży drogowej
b/ aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
Kserokopie wyżej wymienionych dokumentów należy złożyć razem z ofertą.
7. Termin wykonania zamówienia (z pozwoleniem na budowę) – od podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.
8. Termin składania ofert: 24 wrzesień 2014r. do godz. 13.00
9. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn
(sekretariat) w zamkniętej kopercie z podaniem ceny netto i brutto za opracowanie dokumentacji.
10. Osoba do kontaktu: Aleksander Szczepański, tel. 87/429-39-70.
Ryn, dnia 15.09.2014 r.
(-) Józef Karpiński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksander Szczepański
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksander Szczepański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-09-15 12:59:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Andrzej Żmijewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-09-15 12:59:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Andrzej Żmijewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-10 09:17:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3073 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony