ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 000 Euro

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Ryn w roku 2022, dostawa żwiru, dostawa kruszywa.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Ryn w roku 2022, dostawa żwiru, dostawa kruszywa.

Szczegóły informacji

Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Ryn w roku 2022, dostawa żwiru, dostawa kruszywa.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-22 14:00:00

Treść:

 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto
zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
 
I. Zamawiający:  Gmina Ryn
Adres do korespondencji: 11-520 Ryn, ul. Ratuszowa 2
tel. 87 429 73 00, faks 87 429 30 86, e-mail mistoryn@miastoryn.pl,
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na :  Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Ryn w roku 2022, dostawa żwiru, dostawa kruszywa.
II. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Ryn w roku 2022, dostawa żwiru, dostawa kruszywa.
  1. Wymagania dotyczące Wykonawcy:
-Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania .
-Pojazd powinien być w stanie technicznym zapewniającym bezawaryjną pracę. Powtarzające się awarie utrudniające realizację zadań mogą być przyczyną odstąpienia Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy.
-Przy ruchu na drogach publicznych pojazd musi spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych.
-Wykonawca ponosi odpowiedzialność za posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu, stan techniczny i ubezpieczenie sprzętu i pojazdu, ewentualne szkody na rzecz osób trzecich, powstałe w wyniku świadczonej usługi.
       b. Specyfikacja:
            - Wykonywane prace związane będą z profilowaniem dróg żwirowych, gruntowych za pomocą równiarki drogowej, dostawę kruszyw.
       c. W ofercie należy uwzględnić:
              - Cenę za 1 tonę żwiru wraz z dowozem w wybrane przez wykonawcę miejsce na terenie gminy.
-Cenę za 1 tonę mieszanki drogowej (0/31,5), wraz z dowozem w wybrane przez wykonawcę miejsce na terenie gminy.
-Cenę za 1 tonę kruszywa łamanego (C50/30) wraz z dowozem w wybrane przez wykonawcę miejsce na terenie gminy.
-Markę parametry techniczne oraz cenę 1 godziny pracy równiarki drogowej.
       d. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie przedstawiciela zamawiającego.
       e. Zamawiający do czasu pracy sprzętu wliczy tylko rzeczywisty czas pracy sprzętu przy pracach związanych z pracą równiarki drogowej bez transportu we wskazane miejsce.
       f. Wymaga się, aby wykonawca przystąpił do wykonywania usługi w ciągu 24 godzin od otrzymania telefonicznego polecenia wydanego przez wskazanego przedstawiciela Zamawiającego.
       g. Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości.
       h. kryteria oceny: cena 100%
- kruszywa 60 %
- równiarka drogowa 40 %
 
2. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 45233142-9.
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
-oświadczenie wykonawcy
-potencjał techniczny z ofertą cenową
-wykaz kruszyw z ofertą cenową
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie / za pomocą faksu / drogą elektroniczną*.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Krzysztof Ptaszczuk.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 8:00 – 14:00.
VI. Termin wykonania zamówienia, termin i miejsce składania ofert
Termin wykonania zadania od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r.
Termin składania ofert do dnia 22.12.2021 r., godz.: 14:00
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Miasta i Gminy w Rynie ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie Gminy Ryn w roku 2022, dostawa żwiru, dostawa kruszyw.” NIE OTWIERAĆ PRZED godz. 14:00 22.12.2021 r.
 
Termin składania ofert do dnia 22.12.2021 r., godz.: 14:00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto oraz stawkę VAT za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
Załączniki:
  1. formularz ofertowy wykonawcy,
  2. oświadczenie wykonawcy, 
  3. potencjał techniczny z ofertą cenową,
  4. wykaz kruszyw z ofertą cenową,
 
 
                                                                                                      ZATWIERDZIŁ:
 
Ryn, dnia 13.12.2021 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Ptaszczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-13 09:51:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Ptaszczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-13 10:12:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Ptaszczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-23 14:45:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
239 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony