Inne ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego, tj. rozbudowę istniejącego pomostu stałego na działce nr geod. 1 obręb Rybical, gmina Ryn stanowiącej Jezioro Ryńskie na wysokości działki gruntowej nr geod. 161/5 obręb Rybical, gmina Ryn, powiat giżycki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego, tj. rozbudowę istniejącego pomostu stałego na działce nr geod. 1 obręb Rybical, gmina Ryn stanowiącej Jezioro Ryńskie na wysokości działki gruntowej nr geod. 161/5 obręb Rybical, gmina Ryn, powiat giżycki Drukuj informację Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego, tj. rozbudowę istniejącego pomostu stałego na działce nr geod. 1 obręb Rybical, gmina Ryn stanowiącej Jezioro Ryńskie na wysokości działki gruntowej nr geod. 161/5 obręb Rybical, gmina Ryn, powiat giżycki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-07 12:32:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-07 12:36:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-07 12:36:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1408 raz(y) |
Obwieszczenie: BB.6733.3.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 02.06.2023 r.
Znak: B/B.6733.3.2023
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) zawiadamia, że w dniu 02.06.2023 r. została wydana decyzja o ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie rozdzielczej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, na działkach o nr ewidencyjnych 39/5, 39/6, 39/7, 51/1, 51/2, obręb Rybical, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w inwestycji dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-06 12:11:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-06 12:12:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-06 12:12:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1188 raz(y) |
Obwieszczenie: BB.6733.6.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 31.05.2023 r.
Znak: B/B.6733.6.2023
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 25.05.2023 r. (data wpływu 25.05.2023 r.) złożony przez Pana Marka Jatkowskiego działającego w imieniu Pana Krzysztofa Rębowskiego, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej, na działkach o nr ewidencyjnych 86/12 i 86/11, obręb Szymonka, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail:
.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-31 10:19:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-31 10:29:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-31 10:29:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1204 raz(y) |
Wybory ławników kadencja 2024-2027
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wybory ławników kadencja 2024-2027
Z końcem bieżącego roku upływa kadencja ławników w Sądzie Rejonowym w Giżycku
Trwa nabór kandydatów na ławników:
- do Sądu Rejonowego w Giżycku – 6 ławników, w tym 5 ławników do orzekania
w sprawach z zakresu prawa pracy.
Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. – Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 217 z późn. zm.)
TERMIN ZGŁASZANIA KANDYDATÓW NA ŁAWNIKÓW UPŁYWA 30 CZERWCA 2023 ROKU
Ławnikiem może być wybrany ten, kto:
- posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
- jest nieskazitelnego charakteru,
- ukończył 30 lat,
- jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania, co najmniej od roku,
- nie przekroczył 70 lat,
- jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika,
- posiada, co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.
Do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy ławnikiem powinna być wybrana osoba wykazująca szczególną znajomość spraw pracowniczych.
Ławnikami nie mogą być:
- osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze,
- osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego,
- funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń,
- adwokaci i aplikanci adwokaccy,
- radcy prawni i aplikanci radcowscy,
- duchowni,
- żołnierze w czynnej służbie wojskowej,
- funkcjonariusze Służby Więziennej,
- radni gminy, powiatu i województwa.
Nie można być ławnikiem jednocześnie w więcej niż jednym sądzie.
ZGŁASZANIE KANDYDATÓW:
Kandydatów na ławników zgłaszają radom gmin: prezesi właściwych sądów, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa z wyłączeniem partii politycznych oraz co najmniej 50 obywateli mających czynne prawo wyborcze zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru.
Zgłaszanie kandydatów na ławników dokonuje się na karcie zgłoszenia.
Kartę zgłoszenia należy wypełnić dużymi drukowanymi literami, czarnym lub niebieskim kolorem.
Karta zgłoszenia składa się z trzech części:
- Część A – wypełniana jest przez kandydata poprzez wpisanie właściwej gminy
- Część B – wypełniana przez kandydata – obejmuje dane personalne i teleadresowe oraz inne istotne informacje o kandydacie (m.in. status zawodowy, doświadczenie w pracy społecznej, motywy kandydowania na ławnika, informacja o pełnieniu funkcji ławnika w poprzednich kadencjach). W części tej kandydat wskazuje również, do orzekania w którym sądzie jest proponowany (w sądzie rejonowym lub okręgowym) oraz czy jest proponowany do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy (jeśli tak, to dodatkowo wpisuje zwięzłe uzasadnienie potwierdzające szczególną znajomość praw pracowniczych).
- Część C – wypełniana przez przedstawiciela podmiotu zgłaszającego kandydata – obejmuje dane podmiotu zgłaszającego i osoby go reprezentującej. Prezes sądu zgłaszający kandydata wypełnia w tej części tylko rubrykę nr 1.
Do karty zgłoszenia kandydat ma obowiązek dołączyć dokumenty, które powinny być opatrzone datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed dniem zgłoszenia:
- informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą zgłaszanej osoby,
- oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona,
- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 października 2017 r.
o podstawowej opiece zdrowotnej (Dz. U. z 2022 r., poz. 2527), stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania funkcji ławnika. - dwa zdjęcia, zgodnie z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego.
Ponadto do karty zgłoszenia należy dołączyć:
- aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis do innego właściwego rejestru lub ewidencji – jeśli kandydata zgłasza stowarzyszenie lub inna organizacja społeczna lub zawodowa, zarejestrowana na podstawie przepisów prawa. Zgodnie z treścią art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r.
o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1683 ze zm.), dalej „ustawa o KRS”, pobrane samodzielnie wydruki komputerowe informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru mają moc zrównaną z mocą odpisu aktualnego z rejestru, wydawanego przez Centralną Informację Krajowego Rejestru Sądowego, o których mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o KRS, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi
w Rejestrze.
Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis organizacji społecznej lub zawodowej do właściwego rejestru lub ewidencji powinny mieć datę nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed dniem zgłoszenia.
- imienną listę osób zgłaszających kandydata wraz z podaniem ich numeru PESEL, miejsca stałego zamieszkania i własnoręcznym podpisem każdej z tych osób – gdy zgłoszenia kandydata na ławnika dokonuje grupa pięćdziesięciu obywateli. Osobą uprawnioną do składania wyjaśnień w sprawie zgłoszenia kandydata jest osoba, której nazwisko zostało umieszczone jako pierwsze na liście.
Osoba ta, wypełnia również kartę zgłoszenia kandydata na ławnika w części C pkt 2, 3, 5 oraz podpisuje ostatnią stronę karty.
Koszty związane z uzyskaniem dokumentów stanowiących załączniki do karty zgłoszenia kandydata na ławnika:
- Opłaty za badanie lekarskie i za wystawienie zaświadczenia lekarskiego oraz koszty zdjęć kandydata – ponosi kandydat na ławnika.
- Pozostałe koszty związane z wydaniem informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wydaniem aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpisy lub zaświadczenia z innego rejestru lub ewidencji ponosi Skarb Państwa.
Wzory druków dla kandydatów na ławników można pobrać, po czym wypełnione złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2 w godzinach pracy urzędu. Informacji związanych z wyborem ławników można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn – tel. 87/ 429-73-01.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Juliusz Brant
Dokumenty do pobrania
- Karta zgłoszenia kandydata na ławnika
- Wzór listy poparcia
- Wzory 2 oświadczeń
- Wzór zaświadczenia lekarskiego
- Klauzula informacyjna - ławnicy
Ryn 31.05.2023r.
Załączniki
Pobierz dane XML Wybory ławników kadencja 2024-2027 Drukuj informację Wybory ławników kadencja 2024-2027
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Dybała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-31 07:55:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Jasionowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-31 08:09:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Jasionowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-31 08:09:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1234 raz(y) |
Zawiadomienie Starosty Giżyckiego, o zebranym materiale dowodowym do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji pozwolenia na budowę nr 118.2012 z dnia 03.04.2012 r. znak: WB.6740.62.2012 dotyczącego budowy Biogazowni rolniczej o mocy 1,0 MW na działce numer 256/4 (pierwotnie 256/3), obręb 0002 Knis, gmina Ryn
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie Starosty Giżyckiego, o zebranym materiale dowodowym do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji pozwolenia na budowę nr 118.2012 z dnia 03.04.2012 r. znak: WB.6740.62.2012 dotyczącego budowy Biogazowni rolniczej o mocy 1,0 MW na działce numer 256/4 (pierwotnie 256/3), obręb 0002 Knis, gmina Ryn Drukuj informację Zawiadomienie Starosty Giżyckiego, o zebranym materiale dowodowym do rozpoznania wniosku w sprawie zmiany decyzji pozwolenia na budowę nr 118.2012 z dnia 03.04.2012 r. znak: WB.6740.62.2012 dotyczącego budowy Biogazowni rolniczej o mocy 1,0 MW na działce numer 256/4 (pierwotnie 256/3), obręb 0002 Knis, gmina Ryn
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-30 09:13:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-30 09:14:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-30 09:14:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1168 raz(y) |
Obwieszczenie: BB.6733.5.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 23.05.2023 r.
Znak: B/B.6733.5.2023
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 19.05.2023 r. (data wpływu 19.05.2023 r.) złożony przez Pana Karola Jarzynę, działającego w imieniu PROEKO BIOGAS Artur Ratajczak, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii kablowej SN 15kV oraz demontaż linii napowietrznej SN 15 kV, na działkach o nr ewidencyjnych 270/10, obręb Knis, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail:
.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-23 13:44:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-23 13:44:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-23 13:44:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1166 raz(y) |
Zawiadomienie Starosty Giżyckiego, o wydaniu decyzji Nr 158.2023 w sprawie zmiany decyzji nr 565.2017 z dnia 21.11.2017 r., znak: WB.6740.482.2017 pozwolenia na budowę zespołu budynków ekomariny ETAP I - Przebudowa i rozbudowa istniejącej stodoły na cele obsługi ekomariny oraz budowa zespołu lekkich domków pod wynajem wraz z układem dróg wewnętrznych w miejscowości Szymonka na działce numer ewidencyjny 449/2, obręb 0016 Szymonka, gmina Ryn
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie Starosty Giżyckiego, o wydaniu decyzji Nr 158.2023 w sprawie zmiany decyzji nr 565.2017 z dnia 21.11.2017 r., znak: WB.6740.482.2017 pozwolenia na budowę zespołu budynków ekomariny ETAP I - Przebudowa i rozbudowa istniejącej stodoły na cele obsługi ekomariny oraz budowa zespołu lekkich domków pod wynajem wraz z układem dróg wewnętrznych w miejscowości Szymonka na działce numer ewidencyjny 449/2, obręb 0016 Szymonka, gmina Ryn Drukuj informację Zawiadomienie Starosty Giżyckiego, o wydaniu decyzji Nr 158.2023 w sprawie zmiany decyzji nr 565.2017 z dnia 21.11.2017 r., znak: WB.6740.482.2017 pozwolenia na budowę zespołu budynków ekomariny ETAP I - Przebudowa i rozbudowa istniejącej stodoły na cele obsługi ekomariny oraz budowa zespołu lekkich domków pod wynajem wraz z układem dróg wewnętrznych w miejscowości Szymonka na działce numer ewidencyjny 449/2, obręb 0016 Szymonka, gmina Ryn
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-22 09:01:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-22 09:02:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-22 09:02:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1094 raz(y) |
Obwieszczenie: BB.6733.4.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 17.05.2023 r.
Znak: B/B.6733.4.2023
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 15.05.2023 r. (data wpływu 15.05.2023 r.) złożony przez Pana Pawła Gudajtis działającego w imieniu PGE Dystrybucja S.A., zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci kablowej nN 0,4kV, na działkach o nr ewidencyjnych 293, 280/7, 280/6, 309/1, 310, 292, 303/2, 303/3, obręb Prażmowo, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail:
.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-18 09:24:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-18 09:24:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-18 09:24:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1158 raz(y) |
Obwieszczenie BB.6730.96.2022
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 10.05.2023 r.
Znak: B/B.6730.96.2022
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 13.04.2023 r. (data wpływu 13.04.2023 r.) złożony przez Pana Karola Jarzyny działającego w imieniu ORLEN Południe S.A., dnia 10.05.2023 r., wydano decyzję w sprawie zmiany ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy z dnia 25.10.2022 r. znak: B/B.6730.96.2022, ustalającej warunki zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji dotyczącej rozbudowy biogazowni rolniczej, na działkach o nr ewidencyjnych 270/6, 256/4, 270/9 i 270/10, obręb Knis, gmina Ryn.
w zakresie dotyczącym:
- zmiany w pkt 2 ppkt. 1 lit. b):
Było:
- powierzchnia zabudowy – od 8254,0 m2 do 10319,0 m2;
Zmiana na:
- powierzchnia zabudowy – od 5254,0 m2 do 10319,0 m2.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail:
.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-11 10:08:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-11 10:08:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-11 10:08:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1088 raz(y) |
Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z decyzji Starostwa Powiatowego w Giżycku z dnia 18.11.1999 r. znak: W.Ś.6210P-5/1/99 udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie pomostu i slipu na działce o nr geod. 123/2 obr. Ryn stanowiącej Jezioro Ryńskie, na wysokości działek nr geod. 48, 144/4 i 145/4 obręb Ryn
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z decyzji Starostwa Powiatowego w Giżycku z dnia 18.11.1999 r. znak: W.Ś.6210P-5/1/99 udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie pomostu i slipu na działce o nr geod. 123/2 obr. Ryn stanowiącej Jezioro Ryńskie, na wysokości działek nr geod. 48, 144/4 i 145/4 obręb Ryn Drukuj informację Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z decyzji Starostwa Powiatowego w Giżycku z dnia 18.11.1999 r. znak: W.Ś.6210P-5/1/99 udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie pomostu i slipu na działce o nr geod. 123/2 obr. Ryn stanowiącej Jezioro Ryńskie, na wysokości działek nr geod. 48, 144/4 i 145/4 obręb Ryn
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-09 12:24:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Żmijewska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-09 12:25:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Żmijewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-09 12:25:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1092 raz(y) |