Inne ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak: B/Ś.6220.2.2013
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
W dniu 18 stycznia 2013 r. zostało wszczęte na wniosek Urzędu Miasta i Gminy w Rynie postępowanie administracyjne w sprawie wydania Gminie Ryn ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej Nr 130026N na odcinku od drogi krajowej nr 59 relacji Giżycko – Mrągowo do m. Wejdyki położonej w gminie Ryn, powiat giżycki w lokalizacji od km 0+000 do km 1+945,50.
Zawiadamiam, że:
Informuję, że w trybie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać wnioski i wnosić uwagi w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn (pok. Nr 38) w godzinach urzędowania w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Ryn, dnia 21.01.2013 r.
Pobierz dane XML Zawiadomienie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-22 08:48:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-22 08:48:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-22 09:48:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2089 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 17.10.2012 r.
Znak: B/Ś.6220.2.2012
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Z 2008 r. Nr 199, poz. 1227)
Zawiadamiam, że:
w dniu 11.10.2012 r. zostało wszczęte na wniosek Pana Jerzego Motała, zam. Szymonka 39A, 11 – 520 Ryn postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na „Budowie portu żeglarskiego w działkach nr 87/3, 87/6 obręb Szymonka, gmina Ryn z kanałem wejściowym z Jeziora Jagodne (Zatoka Szymonecka) działka nr 262 obręb Jagodne Wielkie, gmina Miłki”.
Informuję, że w trybie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać wnioski i wnosić uwagi w Urzędzie Miasta i Gminy w Rynie (pokój nr 38) w godzinach urzędowania w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego obwieszczenia.
Zgonie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zawiadamiam, że:
w dniu 11.10.2012 r. zostało wszczęte na wniosek Pana Jerzego Motała, zam. Szymonka 39A, 11 – 520 Ryn postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na „Budowie portu żeglarskiego w działkach nr 87/3, 87/6 obręb Szymonka, gmina Ryn z kanałem wejściowym z Jeziora Jagodne (Zatoka Szymonecka) działka nr 262 obręb Jagodne Wielkie, gmina Miłki”.
Informuję, że w trybie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać wnioski i wnosić uwagi w Urzędzie Miasta i Gminy w Rynie (pokój nr 38) w godzinach urzędowania w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego obwieszczenia.
Zgonie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Józef Karpiński
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania Drukuj informację OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Redaktor |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-21 11:19:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Barbara Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-21 11:19:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Barbara Kowalska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-21 12:19:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1130 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 21.11.2012 r.
Znak: B/Ś.6220.2.2012
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
Zawiadamiam
że dnia 21.11.2012 r. wydane zostało postanowienie przez Burmistrza Miasta i Gminy Ryn znak: B/Ś.6220.2.2012 dla Pana Jerzego Motała, zam. Szymonka 39A, 11 – 520 Ryn nakładające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko polegającego na budowie portu żeglarskiego w działkach nr 87/3, 87/6 obręb Szymonka, gmina Ryn z kanałem wejściowym z Jeziora Jagodne (Zatoka Szymonecka) działka nr 262 obręb Jagodne Wielkie, gmina Miłki.
Strony mogą zapoznać się z treścią postanowienia w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Rynie, ul. Świerczewskiego 2, pok. 38.
Burmistrz Miasta i Gminy w Rynie
(-)Józef Karpiński
Załączniki
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia Drukuj informację OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Redaktor |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-21 11:27:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Barbara Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-21 11:29:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Barbara Kowalska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-21 12:29:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1447 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak: B/Ś.6220.4.2012
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Z 2008 r. Nr 199, poz. 1227)
Zawiadamiam, że:
w dniu 10.12.2012 r. zostało wszczęte na wniosek Pełnomocnika: Pana Jarosława Szaciło ul. Upalna 88 lok. 15, 15-668 Białystok postępowanie administracyjne w sprawie wydania Polskiemu Koncernowi Naftowemu ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbiórce i budowie stacji paliw płynnych PKN ORLEN SP 316 na działce nr ewid. 92 przy ul. Kopernika 35 w m. Ryn.
Informuję, że w trybie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać wnioski i wnosić uwagi w Urzędzie Miasta i Gminy w Rynie (pokój nr 38) w godzinach urzędowania w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego obwieszczenia.
Zgonie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Informuję, że w trybie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać wnioski i wnosić uwagi w Urzędzie Miasta i Gminy w Rynie (pokój nr 38) w godzinach urzędowania w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego obwieszczenia.
Zgonie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ryn, dnia 12.12.2012 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Józef Karpiński
(-) Józef Karpiński
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania Drukuj informację OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Redaktor |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-12-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-12-12 09:52:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Barbara Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-12-12 09:52:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-22 09:40:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1611 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak: B/Ś.6220.5.2012
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Z 2008 r. Nr 199, poz. 1227)
Zawiadamiam, że:
w dniu 27.12.2012 r. zostało wszczęte na wniosek Pełnomocnika: Pana Krzysztofa Święckiego ul. Włókiennicza 3, 18-400 Łomża postępowanie administracyjne w sprawie wydania Gminie Ryn ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej Nr 130027N w miejscowości Szymonka, gmina Ryn w lokalizacji 0+000 – 1+369,30.Informuję, że w trybie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać wnioski i wnosić uwagi w Urzędzie Miasta i Gminy w Rynie (pokój nr 38) w godzinach rzędowania w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego obwieszczenia.
Zgonie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ryn, dnia 28.12.2012 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Józef Karpiński
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania Drukuj informację OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Redaktor |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-12-28 10:12:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Barbara Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-12-28 10:12:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-22 09:39:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1479 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia
Akapit nr 1 - brak tytułu
Znak: B/Ś.6220.4.2012/13
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
Zawiadamiam,
że dnia 04.01.2013 r. wydane zostało postanowienie przez Burmistrza Miasta i Gminy Ryn znak: B/Ś.6220.4.2012/13 Polskiemu Koncernowi Naftowemu ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock nakładające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko polegającego na rozbiórce i budowie stacji paliw płynnych PKN ORLEN SP 316 na działce nr ewid. 92 przy ul. Kopernika 35 w m. Ryn.
Strony mogą zapoznać się z treścią postanowienia w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Rynie, ul. Świerczewskiego 2, pok. 38.
Ryn, dnia 04.01.2013 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Józef Karpiński
(-) Józef Karpiński
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia Drukuj informację OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Redaktor |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-04 12:17:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Barbara Kowalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-04 12:17:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-22 09:39:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1393 raz(y) |
Zawiadomienie o zwołaniu sesji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn 18.01.2013r.
ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU SESJI
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz.1591 ze zm.) zwołuję XXVII Sesję Rady Miejskiej w Rynie na 30 stycznia br. ( środa) godz. 15:00. Obrady będą odbywały się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Świerczewskiego 2 w Rynie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między sesjami.
6. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania Radnych.
7. Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania.
8. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu Gminy Ryn.
9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na terenie Gminy Ryn na rok 2013”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działki nr 110/5 w Szymonce.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działek nr 42/10,42/11,42/12,42/13,42/14,42/15 w Skorupkach obręb geodezyjny Rybical.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działek nr 70/6,70/7,70/8 i 70/9 w Skorupkach obręb geodezyjny Rybical.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży lokali nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 w budynku poszkolnym w Sterławkach Wielkich.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/33/11 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 26 stycznia 211r. w sprawie wyznaczenia do sprzedaży działki nr 118/2 w Ławkach.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w użyczenie majątku gminy Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rynie spółce z o.o.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/192/05 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 16 marca 2005r.w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między sesjami.
6. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania Radnych.
7. Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania.
8. Podjęcie uchwały w sprawie Statutu Gminy Ryn.
9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na terenie Gminy Ryn na rok 2013”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działki nr 110/5 w Szymonce.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działek nr 42/10,42/11,42/12,42/13,42/14,42/15 w Skorupkach obręb geodezyjny Rybical.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działek nr 70/6,70/7,70/8 i 70/9 w Skorupkach obręb geodezyjny Rybical.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży lokali nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 w budynku poszkolnym w Sterławkach Wielkich.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/33/11 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 26 stycznia 211r. w sprawie wyznaczenia do sprzedaży działki nr 118/2 w Ławkach.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w użyczenie majątku gminy Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rynie spółce z o.o.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/192/05 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 16 marca 2005r.w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym.
17. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Ryn.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ryn na lata 2013-2020.
19. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Ryn na 2013r.
20. Sprawozdania z działalności Komisji Rady za 2012r.
21. Rozpatrzenie skargi na działalność Burmistrza MiG.
22. Sprawy rożne.
23. Zamknięcie posiedzenia.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ryn na lata 2013-2020.
19. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Ryn na 2013r.
20. Sprawozdania z działalności Komisji Rady za 2012r.
21. Rozpatrzenie skargi na działalność Burmistrza MiG.
22. Sprawy rożne.
23. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jarosław Guz
Jarosław Guz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-18 13:48:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-18 13:48:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-18 14:48:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1524 raz(y) |
Ogłoszenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn zaprasza do składania ofert na dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy w Rynie
Termin składania ofert: 31.01.2013r. godz.15:00
Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy p. 25
Forma składania ofert: zakopertowane ( może być za pośrednictwem poczty)
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są na portalu:
www.bip.miastoryn.pl w dziale Ogłoszenia / Inne ogłoszenia
Wybór oferty nastąpi zgodnie z regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 53/08 z dnia 4.07.2008r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 14.000 euro netto.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
/-/ Józef Karpiński
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-16 09:05:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-16 09:05:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-16 10:10:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1775 raz(y) |
Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Gminy Ryn w 2013 roku.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Gminy Ryn w 2013 roku.
I. Zasady postępowania konkursowego oraz przyznawania dotacji określają:
IV. Zasady przyznawania dotacji.
V. Termin i warunki realizacji zadania.
VIII. Tryb i kryteria wyboru ofert oraz termin dokonywania wyboru ofert.
1) ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm) zwana dalej Ustawą,II. Przedmiotem konkursu jest zlecenie wykonania zadań publicznych, w formie wsparcia wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie zadania pn.:
1. Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych:III. W konkursie na realizację powyższego zadania mogą uczestniczyć wyłącznie podmioty wymienione w art. 3 ust. 2 i 3 Ustawy.
Na realizację zadania w budżecie Gminy Ryn przeznaczono kwotę: 29.000 zł.
- realizacja czynnych programów profilaktycznych / sport, rekreacja, kultura/ .
W roku 2012 na realizację zadania w budżecie Gminy Ryn przeznaczono kwotę: 29.000 zł.
2. Gminny Program Zwalczania Narkomanii:
Na realizację zadania w budżecie Gminy Ryn przeznaczono kwotę : 6.000 zł.
- realizacja czynnych programów profilaktycznych / sport, rekreacja, kultura/ .
W roku 2012 na realizację zadania w budżecie Gminy Ryn przeznaczono kwotę: 6.000 zł.
IV. Zasady przyznawania dotacji.
1. Rozpatrywane będą oferty zgodne z tematem ogłoszonego zadania.
2. Środki pochodzące z dotacji mogą być przeznaczone wyłącznie na pokrycie kosztów wynikających bezpośrednio z realizacji zadania.
V. Termin i warunki realizacji zadania.
1. Termin realizacji zadania opisanego w ofercie, powinien rozpoczynać się nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy, a kończyć nie później niż do 17 grudnia 2013r.VI. Termin i warunki składania ofert.
2. Podmioty występujące o dotację na realizację zadania powinny posiadać niezbędne warunki i doświadczenie oraz zapewnić :
1) kadrę merytoryczną z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć,
2).bazę lokalową lub dostęp do takiej bazy oraz niezbędny sprzęt zapewniający realizację zadania.
3. Dotowane podmioty zobowiązane są do:
1) prowadzenia dokumentacji finansowej i merytorycznej z realizacji zadania,
2) promocji Gminy Ryn w wydawanych przez siebie, w ramach zadania, publikacjach, materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, poprzez media, jak również poprzez widoczną w miejscu realizacji zadania informację kierowaną
do odbiorców, o fakcie dofinansowania realizacji zadania przez Gminę Ryn. Wszystkie materiały publikowane na wszelkich nośnikach, dofinansowane ze środków Gminy Ryn, muszą zawierać informację: „Zrealizowano przy współudziale finansowym samorządu Gminy Ryn” oraz herb miasta Ryn.
1.Termin składania ofert upływa z dniem 31 stycznia 2013 r. (decyduje data stemplaVII. Wymagane załączniki do oferty:
pocztowego). Oferty złożone na niewłaściwych drukach lub złożone po terminie nie
będą rozpatrywane.
2.Oferta realizacji zadania powinna być sporządzona według wzoru dostępnego na
stronie internetowej www.bip.miastoryn.pl – ogłoszenia / inne ogłoszenia/ oraz w
siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Rynie ul. Świerczewskiego 2, pokój 35 / I piętro/.
3.Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Rynie ul.
Świerczewskiego 2, sekretariat /I piętro/ lub wysłać pocztą na adres Urząd Miasta i
Gminy, 11-520 Ryn ul. Świerczewskiego z dopiskiem na kopercie „Otwarty konkurs
ofert na realizację zadań publicznych w zakresie Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii .
1) kopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zgodnego ze stanem faktycznym lub prawnym, zaświadczenia ze Starostwa Powiatowego dotyczące uczniowskich klubów sportowych oraz stowarzyszeń kultury fizycznej wpisanych do ewidencji,
2) sprawozdanie merytoryczne i finansowe (rachunek wyników lub rachunek zysków
i strat, informacja dodatkowa) za ostatni rok,
3) umowa partnerska lub oświadczenie partnera (w przypadku wskazania partnera
w ofercie realizacji zadania),
4) inne załączniki wynikające z warunków realizacji zadania.
VIII. Tryb i kryteria wyboru ofert oraz termin dokonywania wyboru ofert.
1.Oceny formalnej złożonych ofert dokona pracownik ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
2. Oferty nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
3.Oceny merytorycznej złożonych ofert dokona Komisja Konkursowa,
4.Burmistrz Miasta i Gminy Ryn uwzględniając opinię Komisji Konkursowej, dokonuje wyboru najkorzystniejszych ofert i przyznaje środki finansowe, w okresie nie dłuższym niż dwa miesiące od ostatniego dnia terminu składania ofert.
5. Decyzja Burmistrza Miasta i Gminy Ryn jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
6. Decyzja Burmistrza Miasta i Gminy Ryn o przyznaniu dotacji jest podstawą do podpisania umowy zawierającej szczegółowe i ostateczne terminy oraz warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania.
7.Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w oczekiwanej wysokości.
8.W przypadku kiedy przyznana dotacja będzie niższa niż oczekiwana, beneficjent może zrezygnować z przyjęcia przyznanej dotacji lub złożyć oświadczenie, w którym zobowiązuje się, że za przyznaną kwotę dotacji zrealizuje zadanie zgodnie z ofertą.
9.Zleceniobiorca zobowiązany jest w terminie do 7 dni od daty otrzymania informacji
o przyznaniu dotacji w wysokości niższej niż wnioskowana, dostarczyć niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy, w tym:
1) oświadczenie o przyjęciu bądź nieprzyjęciu dotacji,
2) zaktualizowany kosztorys i harmonogram realizacji zadania podpisany przez osoby upoważnione,
10. Za ofertę spełniającą wymagania formalne uznaje się ofertę:
1) złożoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania zadania (Dz. U. Nr 6, poz. 25).
2) złożoną przez podmiot uprawniony do jej złożenia, którego działalność statutowa jest zgodna z zakresem zadania publicznego będącego przedmiotem otwartego konkursu ofert,
3) zawierającą prawidłowe dane, zgodne z celami i założeniami konkursu,
4) złożoną w terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie,
5) zawierającą wszystkie wymagane załączniki,
6) podpisaną wraz z załącznikami przez osobę uprawnioną,
7) zawierającą termin realizacji zgodny z terminem określonym w ogłoszeniu o konkursie.
2. Konkurs zostanie unieważniony, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty,
3. Przy dokonywaniu wyboru oferty będą stosowane następujące kryteria:
1) możliwość realizacji zadania w oparciu o odpowiednią bazę materialną, sprzęt potrzebny do realizacji zadania,
2) kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania oraz udział finansowy środków własnych, a także środków pozyskanych na realizację danego zadania od innych podmiotów,
3) proponowana jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których organizacja będzie realizować zadania,
4) wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
5) analiza i ocena realizacji przez organizacje zleconych zadań w latach poprzednich, biorąc pod uwagę rzetelność, terminowość oraz sposób rozliczenia się z otrzymanej dotacji,
6) wyniki dotychczasowej pracy i osiągnięć w ramach prowadzonej działalności, specyfika zadania, liczba członków stowarzyszenia, liczba osób biorących udział, zasięg i ranga imprezy, jej atrakcyjność,
Pouczenie:
Oferty wraz z załącznikami powinny być ze sobą połączone i ponumerowane. W przypadku załączników złożonych w formie kserokopii, każda strona załącznika powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątkami imiennymi, składane dokumenty powinny być podpisane czytelnie z zaznaczeniem pełnionej funkcji. Przed złożeniem ofert, pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi może udzielać stosownych wyjaśnień, na pytania oferenta dot. wymogów formalnych.Dokumenty do pobrania:
1. Wzór oferty realizacji zadania publicznego przez organizację pozarządową
2. Wzór umowy na wykonanie zadania publicznego przez organizację pozarządową
3. Wzór sprawozdania z wykonania zadania publicznego przez organizację pozarządową
Ryn dnia 02.01.2013r. Burmistrz Miasta i Gminy
inż. Józef Karpiński
inż. Józef Karpiński
Załączniki
Pobierz dane XML Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Gminy Ryn w 2013 roku. Drukuj informację Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Gminy Ryn w 2013 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-07 11:38:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-07 11:47:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-07 12:47:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2283 raz(y) |
Informacja o wynikach rozpatrzenia ofert
Akapit nr 1 - brak tytułu
INFORMACJA
o wynikach rozpatrzenia ofert
Przygotowanie w roku 2013 projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz analiz funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania.
o wynikach rozpatrzenia ofert
Przygotowanie w roku 2013 projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz analiz funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania.
Burmistrz Miasta i Gminy w Rynie informuje, ze w wyniku zakończenia procedur naboru ofert i ich rozpatrzenia została wybrana firma: Pracownia Urbanistyczno – Architektoniczna Arch. Maria Olchowska ul. Dąbrowskiego 3A, 11-500 Giżycko
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wpłynęło 9 ofert.
Kwota zaoferowana 159,90 zl za opracowanie projektów;
1 - decyzji o warunkach zabudowy
2 - decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz analiz funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wpłynęło 9 ofert.
Kwota zaoferowana 159,90 zl za opracowanie projektów;
1 - decyzji o warunkach zabudowy
2 - decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz analiz funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania.
Pobierz dane XML Informacja o wynikach rozpatrzenia ofert Drukuj informację Informacja o wynikach rozpatrzenia ofert
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-02 09:21:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-02 09:24:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-02 10:24:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2142 raz(y) |