ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 30 000 Euro

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy RynDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy Ryn

Szczegóły informacji

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy Ryn

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2018-01-26 15:00:00

Treść:

Ryn, 04.01.2018
 
 
Zaproszenie do złożenia oferty
 
 
Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Ryn, Ratuszowa 2, 11-520 Ryn zaprasza do złożenia oferty na: sukcesywną dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy Ryn.
 
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 r.
 
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę na daną część zamówienia. Spis materiałów biurowych zawarty jest w załączniku nr 1. Zamówienie obejmuje 2 części:
 
Część I obejmuje: tonery
Część II obejmuje: pozostałe materiały biurowe
 
Termin składania ofert: 26.01.2018r. Do godz. 15.00
 
Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu miasta i Gminy p.120
 
Forma składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie opisanej ,,OFERTA NA DOSTAWĘ MATREIAŁÓW BIUROWYCH DLA URZĘDU MIASTA I GMINY RYN''
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są na portalu:
www.bip.miastoryn.pl w dziale Ogłoszenia / Zamówienia publiczne / Zamówienia publiczne do 30 000 Euroinne ogłoszenia.
 
Wybór oferty nastąpi zgodnie z regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 95 z dnia 16.10.2017r w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn Regulaminu udzielenia zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro netto.
 
Warunki realizacji zamówienia:
Cena ofertowa zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia.
Artykuły objęte zamówieniem muszą być produktami oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patrycja Radomska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Radomska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-05 14:26:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-05 14:28:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-31 11:39:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
303 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony