Inne ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Obwieszczenie WOPN-OON.082.01.069.2014.WS
Akapit nr 1 - brak tytułu
W związku z realizacją projektu nr POIS.05.03 .00-00-186/09 pn. "Opracowanie planów zadan ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.3 Priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, na podstawie art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r., poz. 627 z późn. zm.) w związku z art. 3 ust. 1 pkt 11 oraz art. 42 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1235, z późn. zm.), Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie
zawiadamia
o przyjęciu dokumentu - planu zadań ochronnych w formie zarządzenia - oraz o możliwościach zapoznania się z jego treścią oraz uzasadnieniem zawierającym informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa w opracowaniu zarządzenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z 29 grudnia 2014 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Jezioro Dobskie PLB280012.
W dniu 9 kwietnia 2014 r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie, zgodnie z art. 28 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 39 cyt. ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, obwieszczeniem znak: WOP-OON.082.24.2014.WS podał do publicznej wiadomości informację o możliwości składania uwag i wniosków do opracowanego projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Jezioro Dobskie PLB280012 w fonnie projektu zarządzenia. Informacja została opublikowana w prasie lokalnej ("Gazeta Olsztyńska"), tablicy ogłoszeń RDOŚ w Olsztynie, tablicach ogłoszeń urzędów gmin w Giżycku, Kętrzynie oraz urzędów miast Ryn i Węgorzewo, a także w Biuletynie Informacji Publicznej RDOŚ w zakładkach "Obwieszczenia" oraz "Plany zadań ochronnych Natura 2000".
Osoby zainteresowane projektami miały możliwość złożenia uwag i wniosków w formie pisemnej lub ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e mail: w terminie do 21 dni od daty wywieszenia obwieszczenia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aleksander Szczepański |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Szczepański |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-21 07:48:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-21 07:49:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-05-21 09:50:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2642 raz(y) |
Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia
Akapit nr 1 - brak tytułu
ogłasza konkurs na stanowisko
DYREKTORA BIURA STOWARZYSZENIA
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Wykształcenie wyższe,
3. 5 letni staż pracy, preferowane będą kandydatury osób, które pełniły funkcje kierownicze, związane z zarządzaniem instytucją/przedsiębiorstwem lub podejmowały pracę związaną zarządzaniem realizacją projektów z funduszy UE,
4. Znajomość zagadnień z zakresu : zarządzania i obsługi projektów z funduszy UE, znajomość przepisów i wytycznych do instrumentów wsparcia dla perspektywy finansowej UE na lata 2014-20, podstawowych dokumentów strategicznych województwa warmińsko – mazurskiego oraz strategii rozwoju Wielkich Jezior Mazurskich (Wielkie Jeziora Mazurskie 2020), znajomość ustaw w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o stowarzyszeniach, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych,
5. Doświadczenie w realizacji projektów z funduszy europejskich o charakterze infrastrukturalnym i społecznym,
6. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 nr 168).
9. Umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem, kreatywność i zaangażowanie.
II. Oferta kandydata powinna zawierać:
1. Wniosek o przystąpienie do konkursu wraz z uzasadnieniem,
3. Wykaz zrealizowanych projektów z funduszy europejskich zawierający minimum 5 projektów wraz z krótkim opisem charakteru i zakresu projektu, wskazaniem funkcji jaką kandydat odgrywał przy realizacji każdego z nich oraz instytucji/firmy, w której realizowany był projekt. Należy wskazać projekty o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. (Wyjaśnienie: przez realizację projektu rozumie się: nadzór nad realizacją /zarządzanie projektem lub przygotowanie wniosków aplikacyjnych do projektów, które otrzymały dofinansowanie lub realizację i rozliczanie projektu),
5. Założenia do ramowego programu działania Stowarzyszenia na lata 2015-2020 uwzględniającego możliwości realizacji wspólnych działań/projektów/programów wypełniających cele Strategii i Stowarzyszenia WJM w oparciu o różnorodne fundusze krajowe i europejskie. Dokument należy przedstawić w wersji papierowej jako załącznik do składanej oferty,
6. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy, 7. Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje oraz ukończone kursy i szkolenia,
8. Aktualne zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
9. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
10. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
11. Oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
12. Oświadczenie , że kandydat nie był karany zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych oraz stanowisk związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
13. Pisemne oświadczenie o treści:„ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych / Dz.U. z 2014 roku Nr 1182 z późniejszymi zmianami/.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach /w sekretariacie / lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kolejowa 7, 11 – 730 Mikołajki w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie” w terminie do dnia 27 maja 2015 roku do godziny 15.00.
III. Informacje dodatkowe:
1. Kandydaci na stanowisko Dyrektora mają możliwość zapoznania się z regulaminem konkursu, statutem stowarzyszenia, planem pracy stowarzyszenia na 2015 rok, strategią rozwoju Wielkich Jezior Mazurskich na stronie internetowej www.bip.mikolajki.pl oraz pozostałych samorządów będących członkami stowarzyszenia.
2. Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd Stowarzyszenia, na podstawie Regulaminu Konkursu.
3. Kandydat/ka który/a zostanie wybrany/a na stanowisko dyrektora zostanie zatrudniony/a na okres próbny – 3 miesięcy, a następnie po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy zostanie zawarty kontrakt menadżerski.
4. Zgłoszenie udziału w konkursie wraz z motywacją oraz wymagane oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
5. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie /drogą mailową/ lub telefonicznie.
6. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mikołajki / www.bip.mikolajki.pl / oraz biuletynach gmin będących członkami stowarzyszenia.
8. Informacji w sprawie konkursu udziela:
Joanna Wróbel (Urząd Miasta i Gminy w Mikołajkach), mail: tel. 87 4219050
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Kowalska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-20 08:15:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-20 08:18:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-05-20 10:18:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2957 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.04.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informuję, że do Urzędu Miasta i Gminy Ryn w dniu 08.05.2015 r. wpłynął wniosek:
Pana Pawła Kowalczyk, ul. M. Nenckiego 15a, 52-223 Wrocław, działającego w imieniu Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.,
o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy:
stacji redukcyjno-pomiarowej gazu wysokiego ciśnienia o przepustowości 300Nm3/h i maksymalnym ciśnieniu wlotowym MOP5,5 MPa, na działce o nr ewidencyjnym: 133/1 wraz ze zjazdem z drogi powiatowej (dz. nr 139 i drogą dojazdową do stacji, obręb Skop, gmina Ryn.
W związku z powyższym wszczyna się postępowanie o ustalenie lokalizacji w/w inwestycjiw drodze decyzji administracyjnej.
Wszystkich zainteresowanych proszę o zapoznaniesię z wnioskiemdotyczącym planowanejinwestycji i zgłoszenieewentualnych uwag lubzastrzeżeń w terminie 7 dni, licząc od daty ukazania się w/w obwieszczenia
Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, w godzinach urzędowania. Tel. 87-429-39-71
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-18 09:32:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-18 09:32:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-05-18 11:32:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3490 raz(y) |
Zawiadomienie o zwołaniu Sesji.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2013 roku poz.594 ze zm.) zwołuję VI Sesję Rady Miejskiej w Rynie na 13 maja br. godz. 15:00. Obrady będą odbywały się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Świerczewskiego 2 w Rynie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
Michał Szczebiot
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Dybała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Dybała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-30 09:33:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-30 09:33:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-04-30 11:33:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4074 raz(y) |
Zaproszenie do składania ofert
Akapit nr 1 - brak tytułu
zaprasza do składania ofert na sezonową dzierżawę części działki nr 76/11 o pow. 140m2, położonej w obrębie plaży nad jeziorem Ołów w Rynie /po lewej stronie za ogrodzeniem przy wejściu do plaży/ oraz na dzierżawę sanitariatów położonych na parterze budynku byłej stacji transformatorowej przy ul. K. Wallenroda w Rynie – przy kąpielisku miejskim nad jeziorem Ołów.
Działka przeznaczona jest na wypożyczalnię sprzętu wodnego. Dzierżawca ma prawo do pobierania opłat za udostępnianie toalet.
Okres dzierżawy od 01.06.2015r. do 31.08.2015r. /3 miesiące/.
Wysokość czynszu dzierżawnego miesięcznego nie mniej niż 500,-zł netto + 23% VAT.
Oferta powinna zawierać wysokość czynszu miesięcznego brutto, termin dzierżawy, zobowiązanie do prowadzenia wypożyczalni sprzętu wodnego, zobowiązanie do udostępniania sanitariatów i zapewnienie ich właściwego funkcjonowania.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „oferta na dzierżawę działki nr 76/11 i sanitariatów przy plaży nad j. Ołów w Rynie” w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn w terminie do 27 maja 2015r.
Szczegółowe informacje dotyczące dzierżawy działki i sanitariatów można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn, pokój nr 34, tel. /87/ 429-39-64.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Pożaroszczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Pożaroszczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-27 09:42:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-27 09:42:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-04-27 11:42:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4139 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.03.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informuję, że do Urzędu Miasta i Gminy Ryn w dniu 15.04.2015 r. wpłynął wniosek:
Pana Bartłomieja Sarlej, ul. Wólczańska 27, 90-607 Łódź
o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy:
stacji bazowej telefonii komórkowej wraz z niezbędną infrastrukturą, na działce o nr ewidencyjnym: 49/2, obręb Skop, gmina Ryn.
W związku z powyższym wszczyna się postępowanie o ustalenie lokalizacji w/w inwestycji
w drodze decyzji administracyjnej.
Wszystkich zainteresowanych proszę o zapoznaniesię z wnioskiemdotyczącym planowanejinwestycji i zgłoszenieewentualnych uwag lubzastrzeżeń w terminie 7 dni, licząc od daty ukazania się w/w obwieszczenia
Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, w godzinach urzędowania. Tel. 87-429-39-71
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-23 10:23:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-23 10:23:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-04-23 12:23:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4572 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.02.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informuję, że do Urzędu Miasta i Gminy Ryn w dniu 15.04.2015 r. wpłynął wniosek:
Pani Jarosławy Michnicz, ul. Koszarowa 27, 11-500 Giżycko, działającej w imieniu Gminy Ryn
o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy:
sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Ogrodowej w Rynie, o długości 1500 m każda, na działce o nr ewidencyjnym: 32/4, 353, 351, 3, 10/2, 13, 357, 379, 378, obręb Miasto Ryn, gmina Ryn.
W związku z powyższym wszczyna się postępowanie o ustalenie lokalizacji w/w inwestycji
w drodze decyzji administracyjnej.
Wszystkich zainteresowanych proszę o zapoznaniesię z wnioskiemdotyczącym planowanejinwestycji i zgłoszenieewentualnych uwag lubzastrzeżeń w terminie 7 dni, licząc od daty ukazania się w/w obwieszczenia
Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, w godzinach urzędowania. Tel. 87-429-39-71
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-21 12:13:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-21 12:13:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-04-21 14:13:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4608 raz(y) |
Zaproszenie ratownik WOPR
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kontakt: Urząd Miasta i Gminy Ryn ul.Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, tel. (87) 429 39 60
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Büttner |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Büttner |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-21 08:40:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-21 08:40:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-04-21 10:40:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4126 raz(y) |
Zaproszenie na konsultacje społeczne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Władze Miasta i Gminy Ryn zapraszają na konsultacje społeczne Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Krainy Wielkich Jezior Mazurskich do roku 2022, opracowania programującego założenia do Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Ryn na lata 2015-2020. Lokalny Program Rewitalizacji to dokument, który programuje proces rewitalizacji na tych obszarach miasta, na których stwierdzono największe nasilenie negatywnych zjawisk społecznych, gospodarczych i przestrzennych. Działania rewitalizacyjne zaplanowane na obszarach dysfunkcyjnych, które zostaną wpisane do Lokalnego Programu Rewitalizacji mają szansę na uzyskanie zewnętrznego finansowania, m.in. z funduszy strukturalnych UE.
Projektowana ustawa o rewitalizacji przewiduje wyposażyć JST w szereg narzędzi służących do efektywnego prowadzenia procesu rewitalizacji, w szczególności poprzez zachęcanie różnych podmiotów (publicznych i prywatnych) do koncentracji działań na obszarach rewitalizowanych. W ramach Narodowego Planu Rewitalizacji budowane będzie krajowe instrumentarium finansowania rewitalizacji. Dla zwiększania skali działań rewitalizacyjnych rozbudowywana będzie także oferta instrumentów finansowych (zwrotnych). Zdefiniowany zostanie również katalog interesariuszy procesu rewitalizacji – ustawa wskaże, że są nimi: osoby fizyczne, prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
które odbędzie się w
Urzędzie Miasta i Gminy w Rynie, w sali konferencyjnej
w dniu 23 kwietnia 2015 r. o godzinie 14.00.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-20 09:50:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-20 09:50:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-04-20 11:50:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1271 raz(y) |
Obwieszczenie obwody
Akapit nr 1 - brak tytułu
Numer obwodu głosowania
|
Granice obwodu głosowania
|
Siedziba
obwodowej komisji wyborczej
|
1
|
Miasto Ryn: ulice: Albina Nowickiego, Partyzantów, Plac Wolności, Lipowa, Cicha, Traugutta, Konrada Wallenroda, Ogrodowa, Mikołaja Kopernika 1-18A,19, 20, 27, 29, 31, 33, Zielona, Spacerowa
|
Urząd Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczewskiego 2
- parter 11-520 Ryn
|
2 |
Miasto Ryn : ulice : Mazurska, Krótka, Warmińska
|
Zespół Szkolno – Przedszkolny
w Rynie ul. Hanki Sawickiej 8 a 11-520 Ryn
|
3
|
Miasto Ryn: ulice: Mikołaja Kopernika – prawa strona od skrzyżowania z ul. Konrada Wallenroda
i Tadeusza Kościuszki – do końca, Słoneczna, Podmiejska, Brzozowa, Polna, Ryn Kolonia, Wiejska, Zamiejska, Tadeusza Kościuszki, Krzywa, Świerczewskiego, Hanki Sawickiej, Jaśminowa, Rybaka, Wąska, Wesoła, XX-lecia, Zaułek, |
Urząd Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczewskiego 2 - I piętro
11-520 Ryn
|
4
|
Sołectwa: Sterławki Wielkie, Kronowo
|
Wiejski Dom Kultury
Sterławki Wielkie 54 11-520 Ryn
|
5 |
Sołectwa: Knis, Krzyżany, Jeziorko, Orło, Słabowo, Wejdyki, Rybical, Ławki, Tros, Mioduńskie,
|
Ryńskie Centrum Kultury
w Rynie Ryn, ul. H.Sawickiej 1 11-520 Ryn
|
6
|
Sołectwa : Skop, Monetki,
|
Świetlica Wiejska w Skopie
Skop 9 11-520 Ryn
|
7
|
Sołectwa: Szymonka, Prażmowo, Stara Rudówka,
|
Świetlica Wiejska
w Szymonce Szymonka 25 11-520 Ryn
|
Zamiar głosowania korespondencyjnego powinien być zgłoszony przez wyborcę niepełnosprawnego do dnia 25 kwietnia 2015r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Kowalska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-10 13:36:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-10 13:38:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-22 13:38:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6471 raz(y) |