Inne ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.05.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz 199)
o zakończeniu z dniem 06.07.2015 r. postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:
Przebudowy przepustu w km 1+805 drogi wojewódzkiej nr 642, na działce o nr ewidencyjnym: 592, obręb Sterławki Wielkie, gmina Ryn.
Z treścią dokumentacji sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczewskiego 12 pok nr 39, tel. 87-429-39-71
Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o zakończeniu postępowania w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
Miejsce publikacji:
1. Strony postępowania: poprzez obwieszczenie ogłoszone publicznie: w BIP UMiG Ryn oraz na tablicach ogłoszeń w UMiG Ryn – zgodnie z art. 49 Kpa w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
2. a/a
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-07-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-07-21 10:20:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-07-21 10:23:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 12:23:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3213 raz(y) |
Ogłoszenie o zamówieniu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zamawiający: Gmina Ryn z siedzibą, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn
- Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn Nr 74 z dnia 26.06.2014r. w sprawie zasad dokonywania zakupu usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Ryn o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 30 000 euro netto.
- Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Rewitalizacja przestrzeni poprzez stworzenie placu ze strefą zieleni i małej architektury w obszarze Jeziora Ryńskiego w Rynie” na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 124, 126/21, 126/22, 128/23 i części działek o numerach 126/18 i 31/29 w zakresie parkingów, nawierzchni, poboczy, zjazdów odprowadzenia wód opadowych, chodników, zieleni i małej architektury .
- Powierzchnia terenu objęta opracowaniem – ok. 1,0 ha.
- Wykonawca uzyska lub wykona na własny koszt lub z upoważnienia Zamawiającego:
a/ mapy do celów projektowych w wersji cyfrowej
b/wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach ( wersja papierowa i elektroniczna)z mapami ewidencyjnymi i wykazem stron postepowania (wykaz działek i właścicieli)
c/decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego
d/inne decyzje, uzgodnienia, opracowania i opinie niezbędne do opracowania dokumentacji i wykonania robót (w tym pozwolenie wodnoprawne na odprowadzanie wód opadowych).
- Wymagania dotyczące formy i zawartości dokumentacji:
a/ Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych do zatwierdzenia
b/ dokumentacja winna być zatwierdzona ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę i powinna zawierać:
- projekt budowlano wykonawczy - 5 egz.
- przedmiar robót - 2 egz.
- kosztorys inwestorski - 2 egz.
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz.
- studium wykonalności – 3 egz.
- raport oddziaływania na środowisko jeżeli w postępowaniu o wydanie decyzji środowiskowej zostanie stwierdzona konieczność jego sporządzenia - 3egz.
- wersja elektroniczna projektu - 1egz.
- Wymagania dotyczące Wykonawcy: Wykonawca (zespół projektowy) powinien posiadać:
a/ uprawnienia budowlane w branży: drogowej, sanitarnej i ogólnobudowlanej
b/ aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
Kserokopie wyżej wymienionych dokumentów należy złożyć razem z ofertą.
Stosownie do art. 24 ust.2a ustawy – prawo zamówień publicznych Zamawiający
wykluczy z postepowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem
postepowania w sposób zawiniony lub w wyniku rażącego niedbalstwa nie wykonałlub nienależycie wykonał zamówienie.
8. Termin składania ofert: 24 lipiec 2015r. do godz. 15.00
9. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn
(sekretariat) w zamkniętej kopercie z podaniem ceny netto i brutto za opracowanie dokumentacji oraz termin wykonania od dnia podpisania umowy.
10. Osoba do kontaktu: Aleksander Szczepański, tel. 87/429-39-70.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aleksander Szczepański |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-07-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Szczepański |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-07-16 09:19:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-07-16 09:20:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-16 12:52:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3001 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.06.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informuję, że do Urzędu Miasta i Gminy Ryn w dniu 29.06.2015 r. wpłynął wniosek:
Pana Zbigniewa Owczarek, ul. Piekarnicza 1, 80-126 Gdańsk działającego w imieniu Orange Polska S.A., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa,
o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:
Budowy SB telefonii komórkowej sieci ORANGE nr 43085/60549659, na działce o nr ewidencyjnym: 64, obręb Miasto Ryn, gmina Ryn.
W związku z powyższym wszczyna się postępowanie o ustalenie lokalizacji w/w inwestycji
w drodze decyzji administracyjnej.
Wszystkich zainteresowanych proszę o zapoznaniesię z wnioskiemdotyczącym planowanejinwestycji i zgłoszenieewentualnych uwag lubzastrzeżeń w terminie 7 dni, licząc od daty ukazania się w/w obwieszczenia
Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, w godzinach urzędowania. Tel. 87-429-39-71
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-07-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-07-08 14:07:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-07-08 14:08:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-08 16:08:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3706 raz(y) |
Zaproszenie do składania ofert
Akapit nr 1 - brak tytułu
2. Termin składania ofert: do dnia 08 lipca 2015r. do godz.12.00.
4. Forma składania ofert: pisemna oferta zawierająca cenę netto i brutto oraz termin wykonania zamówienia.
5. Szczegółowe informacje na temat zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn, pokój nr 34, tel. /87/ 429-39-64, e-mail: .
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 74 z dnia 26 czerwca 2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro netto.
BURMISTRZ
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Pożaroszczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Pożaroszczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-29 10:29:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-29 10:30:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-29 12:30:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1958 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.04.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 poz. 267) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012, poz. 647)
o wydaniu decyzji kończącej postępowanie z dniem 26.06.2015 r. wszczętej na wniosek Pana Pawła Kowalczyk, ul. M. Nenckiego 15a, 52-223 Wrocław, działającego w imieniu Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:
stacji redukcyjno-pomiarowej gazu wysokiego ciśnienia o przepustowości 300Nm3/h i maksymalnym ciśnieniu wlotowym MOP5,5 MPa, na działce o nr ewidencyjnym: 133/1 wraz ze zjazdem z drogi powiatowej (dz. nr 139 i drogą dojazdową do stacji, obręb Skop, gmina Ryn.
Z treścią niniejszej decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, telefon kontaktowy: 87-4293971 w godzinach urzędowania.
Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o wydaniu kończącej decyzji postępowanie w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-26 13:56:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-28 23:08:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-29 01:08:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3768 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.04.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz 199)
o zakończeniu z dniem 12.06.2015 r. postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:
stacji redukcyjno-pomiarowej gazu wysokiego ciśnienia o przepustowości 300Nm3/h i maksymalnym ciśnieniu wlotowym MOP5,5 MPa, na działce o nr ewidencyjnym: 133/1 wraz ze zjazdem z drogi powiatowej (dz. nr 139 i drogą dojazdową do stacji, obręb Skop, gmina Ryn.
Z treścią dokumentacji sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczewskiego 12 pok nr 39, tel. 87-429-39-71
Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o zakończeniu postępowania w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-26 13:54:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-28 23:08:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-29 01:08:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3729 raz(y) |
Nabór na stanowisko - Specjalista ds. realizacji i koordynacji projektów
Akapit nr 1 - brak tytułu
ogłasza nabór na stanowisko
1) Wymiar etatu – 1, zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone trzymiesięcznym okresem próbnym i umową na czas określony).
2) Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in:
a) podejmowanie czynności związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów realizowanych z funduszy strukturalnych UE i innych zewnętrznych źródeł finansowania wynikających ze Strategii Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 ,
b) współpraca z członkami Stowarzyszenia i instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie funduszy w zakresie realizacji projektów,
c) prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Stowarzyszenia,
1) Obywatelstwo polskie,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Wykształcenie wyższe,
5) Nieposzlakowana opinia,
6) Wiedza i umiejętności z zakresu: zarządzania i obsługi projektów z funduszy UE, znajomość przepisów i wytycznych do instrumentów wsparcia dla perspektywy finansowej UE na lata 2014-20, podstawowych dokumentów strategicznych województwa warmińsko – mazurskiego oraz strategii rozwoju Wielkich Jezior Mazurskich (Wielkie Jeziora Mazurskie 2020), znajomość ustaw w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o stowarzyszeniach, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej.
7) Biegła znajomość posługiwania się komputerem i urządzeniami biurowymi
Wymagania dodatkowe:
Preferowani będą kandydaci posiadający doświadczenie w realizacji projektów.
1) Życiorys zawodowy (C.V.),
2) List motywacyjny,
3) Kopia dowodu osobistego,
4) Kwestionariusz osobowy,
5) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności pracownika,
6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182),
7) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) Kopie dokumentów: dyplom wyższej uczelni, świadectwo pracy, ewentualne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kandydata.
10) Fakultatywnie do dokumentacji konkursowej można załączyć wykaz zrealizowanych projektów z funduszy europejskich, budżetu państwa itp. wraz z podaniem ich wartości. (Wyjaśnienie: przez realizację projektu rozumie się: nadzór nad realizacją /zarządzanie projektem lub przygotowanie wniosków aplikacyjnych do projektów, które otrzymały dofinansowanie lub realizację i rozliczanie projektu)
Informacje na temat terminu składania ofert i trybu rozstrzygania konkursu:
1) Dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do 25 czerwca 2015r. do godz.12.00 w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mikołajki: Urząd Miasta i Gminy Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy – Specjalista ds. realizacji i koordynacji projektóww Biurze Stowarzyszenia WJM 2020”. UWAGA: liczy się data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta i Gminy Mikołajki.
2) Z wybranymi kandydatami – spełniającymi wymogi formalne – zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Rozmowę przeprowadzi powołana komisja konkursowa.
3) O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź mailowo.
4) Szczegółowych informacji o naborze udziela Sekretarz gminy Mikołajki - Joanna Wróbel mail: tel. 87 4219050.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej miasta www.mikolajki.pl i wywieszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy.
6) Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
7) UWAGA: zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-17 09:25:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-17 09:26:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-17 11:27:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1769 raz(y) |
Zatrudnimy ratowników WOPR
Akapit nr 1 - brak tytułu
zaprasza wszystkich chętnych, posiadających uprawnienia ratownika WOPR do pracy w miejscu przeznaczonym do kąpieli w Rynie. Warunki pracy i płacy do uzgodnienia.
Kontakt: Urząd Miasta i Gminy Ryn ul.Świerczewskiego 2 11-520 Ryn, tel. ( 87) 429 39 60
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Büttner |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Büttner |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-16 12:44:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-16 12:45:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-26 15:57:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4651 raz(y) |
Zawiadomienie o zwołaniu Sesji.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn 15.06.2015r.
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 roku poz.594 ze zm.) zwołuję VII Sesję Rady Miejskiej w Rynie na 30 czerwca br. godz. 15,00. Obrady będą odbywały się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Świerczewskiego 2 w Rynie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
4. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między sesjami.
6. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania Radnych.
7. Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania.
9. Wykonanie budżetu Gminy za 2014 rok:
1) wystąpienie Burmistrza MiG,2) rozpatrzenie sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2014 rok oraz informacji o stanie mienia, dyskusja,
3) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Ryn za 2014 rok,
4) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu,
5) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
6) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
7) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2014 rok,8) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Ryn.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr 138/40 w Rynie.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działki nr 138/42 w Rynie.
„ ostatniej mili”.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości budowli lub ich części wchodzących w skład infrastruktury "ostatniej mili" oraz zajętych pod nie gruntów.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Giżycko.
16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Giżycko.
17. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ryn na lata 2015-2020.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Ryn na 2015r.
20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/248/13 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie „ Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy na lata 2013-2020”.
21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/ 249/13 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Ryn.
22. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu „Ponadlokalny program rewitalizacji sieci miast Cittaslow”.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Dybała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Dybała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-16 10:14:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-16 10:15:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-16 12:16:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3824 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.03.2015
Akapit nr 1 - brak tytułu
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 poz. 267) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012, poz. 647)
o wydaniu decyzji kończącej postępowanie z dniem 16.06.2015 r. wszczętej na wniosek Pana Bartłomieja Sarlej, ul. Wólczańska 27, 90-607 Łódź
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:
stacji bazowej telefonii komórkowej wraz z niezbędną infrastrukturą, na działce o nr ewidencyjnym: 49/2, obręb Skop, gmina Ryn.
Z treścią niniejszej decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, telefon kontaktowy: 87-4293971 w godzinach urzędowania.
Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o wydaniu kończącej decyzji postępowanie w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Matyjasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Matyjasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-15 14:15:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-15 14:16:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-15 16:16:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3375 raz(y) |