ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.05.2015

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
OBWIESZCZENIE

Burmistrza Miasta i Gminy Ryn

 

 

o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

            Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz 199)

ZAWIADAMIAM
 

o zakończeniu z dniem 06.07.2015 r. postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:

Przebudowy przepustu w km 1+805 drogi wojewódzkiej nr 642, na działce o nr ewidencyjnym: 592, obręb Sterławki Wielkie, gmina Ryn.

Z treścią dokumentacji sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczewskiego 12 pok nr 39, tel. 87-429-39-71

Pouczenie

 Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o zakończeniu postępowania w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

Miejsce publikacji:

1.      Strony postępowania: poprzez obwieszczenie ogłoszone publicznie: w BIP UMiG Ryn oraz na tablicach ogłoszeń w UMiG Ryn – zgodnie z art. 49 Kpa w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

2.      a/a

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Matyjasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Matyjasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-21 10:20:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-21 10:23:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:23:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3213 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o zamówieniu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 15.07.2015r.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

 

Zamawiający: Gmina Ryn z siedzibą, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn

 
  1. Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn Nr 74 z dnia 26.06.2014r. w sprawie zasad dokonywania zakupu usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Ryn o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 30 000 euro netto.
  2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Rewitalizacja przestrzeni poprzez stworzenie placu ze strefą zieleni i małej architektury w obszarze Jeziora Ryńskiego w Rynie” na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 124, 126/21, 126/22, 128/23 i części działek o numerach 126/18 i 31/29 w zakresie parkingów, nawierzchni, poboczy, zjazdów odprowadzenia wód opadowych, chodników, zieleni i małej architektury .
  3. Powierzchnia terenu objęta opracowaniem – ok. 1,0 ha.
  4. Wykonawca uzyska lub wykona na własny koszt lub z upoważnienia Zamawiającego:

a/ mapy do celów projektowych w wersji cyfrowej

b/wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach ( wersja papierowa i elektroniczna)z mapami ewidencyjnymi i wykazem stron postepowania (wykaz działek i właścicieli)

c/decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego

d/inne decyzje, uzgodnienia, opracowania i opinie niezbędne do opracowania dokumentacji i wykonania robót (w tym pozwolenie wodnoprawne na odprowadzanie wód opadowych).       

  1. Wymagania dotyczące formy i zawartości dokumentacji:

a/ Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych do zatwierdzenia

b/ dokumentacja winna być zatwierdzona ostateczną  decyzją o pozwoleniu na budowę i powinna zawierać:

- projekt budowlano wykonawczy - 5 egz.

- przedmiar robót - 2 egz.

- kosztorys inwestorski - 2 egz.

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz.

- studium wykonalności – 3 egz.

- raport oddziaływania na środowisko jeżeli w postępowaniu o wydanie decyzji środowiskowej zostanie stwierdzona konieczność jego sporządzenia - 3egz.

- wersja elektroniczna projektu - 1egz.

  1. Wymagania dotyczące Wykonawcy: Wykonawca (zespół projektowy) powinien posiadać:

a/ uprawnienia budowlane w branży: drogowej, sanitarnej i ogólnobudowlanej

b/ aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

            Kserokopie wyżej wymienionych dokumentów należy złożyć razem z ofertą.

            Stosownie do art. 24 ust.2a ustawy – prawo zamówień publicznych Zamawiający

             wykluczy z postepowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem 

            postepowania w sposób zawiniony lub w  wyniku rażącego niedbalstwa nie wykonał

            lub nienależycie wykonał zamówienie.

     8.   Termin składania ofert: 24 lipiec 2015r. do godz. 15.00

     9.    Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn

(sekretariat) w zamkniętej kopercie z podaniem ceny netto i brutto za opracowanie dokumentacji oraz termin wykonania od dnia podpisania umowy.

     10.  Osoba do kontaktu: Aleksander Szczepański, tel. 87/429-39-70.           

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksander Szczepański
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksander Szczepański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-16 09:19:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-16 09:20:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-16 12:52:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3001 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.06.2015

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie
Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
 

Informuję, że do Urzędu Miasta i Gminy Ryn w dniu 29.06.2015 r. wpłynął wniosek:

 

Pana Zbigniewa Owczarek, ul. Piekarnicza 1, 80-126 Gdańsk działającego w imieniu Orange Polska S.A., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa,

 

o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:

 

Budowy SB telefonii komórkowej sieci ORANGE nr 43085/60549659, na działce o nr ewidencyjnym: 64, obręb Miasto Ryn, gmina Ryn.

W związku z powyższym wszczyna się postępowanie o ustalenie lokalizacji w/w inwestycji

w drodze decyzji administracyjnej.

Wszystkich zainteresowanych proszę o zapoznaniesię z wnioskiemdotyczącym planowanejinwestycji i zgłoszenieewentualnych uwag lubzastrzeżeń w terminie 7 dni, licząc od daty ukazania się w/w obwieszczenia

Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, w godzinach urzędowania. Tel. 87-429-39-71

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Matyjasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Matyjasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-08 14:07:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-08 14:08:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-08 16:08:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3706 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do składania ofert

Akapit nr 1 - brak tytułu

O G Ł O S Z E N I E
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
 
zaprasza do składania ofert:
 
1. na wykonanie projektu budowlanego rozbiórki komina o wysokości 15m, znajdującego się przy budynku byłej kotłowni przy ul. Świerczewskiego 49B w Rynie, położonego na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 397/2.

2. Termin składania ofert: do dnia 08 lipca 2015r. do godz.12.00. 

3. Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn.

4. Forma składania ofert: pisemna oferta zawierająca cenę netto i brutto oraz termin wykonania zamówienia.

5. Szczegółowe informacje na temat zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn, pokój nr 34, tel. /87/ 429-39-64, e-mail:

<e-mail>

.

 

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 74 z dnia 26 czerwca 2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro netto.

 
 
Ryn, dnia 26.06.2015r.

BURMISTRZ

inż. Józef Karpiński  
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Pożaroszczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Pożaroszczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-29 10:29:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-29 10:30:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-29 12:30:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1958 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.04.2015

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
OBWIESZCZENIE

Burmistrza Miasta i Gminy Ryn

 

 

w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

            Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 poz. 267) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012, poz. 647)

 
ZAWIADAMIAM

            o wydaniu decyzji kończącej postępowanie z dniem 26.06.2015 r. wszczętej na wniosek Pana Pawła Kowalczyk, ul. M. Nenckiego 15a, 52-223 Wrocław, działającego w imieniu Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.,

 

w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:

stacji redukcyjno-pomiarowej gazu wysokiego ciśnienia o przepustowości 300Nm3/h i maksymalnym ciśnieniu wlotowym MOP5,5 MPa, na działce o nr ewidencyjnym: 133/1 wraz ze zjazdem z drogi powiatowej (dz. nr 139 i drogą dojazdową do stacji, obręb Skop, gmina Ryn.

Z treścią niniejszej decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, telefon kontaktowy: 87-4293971 w godzinach urzędowania.

Pouczenie

 Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o wydaniu kończącej decyzji postępowanie w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Matyjasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Matyjasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-26 13:56:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-28 23:08:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-29 01:08:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3768 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.04.2015

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
OBWIESZCZENIE

Burmistrza Miasta i Gminy Ryn

 

 

o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

            Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz 199)

ZAWIADAMIAM
 

o zakończeniu z dniem 12.06.2015 r. postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:

stacji redukcyjno-pomiarowej gazu wysokiego ciśnienia o przepustowości 300Nm3/h i maksymalnym ciśnieniu wlotowym MOP5,5 MPa, na działce o nr ewidencyjnym: 133/1 wraz ze zjazdem z drogi powiatowej (dz. nr 139 i drogą dojazdową do stacji, obręb Skop, gmina Ryn.

Z treścią dokumentacji sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczewskiego 12 pok nr 39, tel. 87-429-39-71

 
Pouczenie

 Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o zakończeniu postępowania w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Matyjasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Matyjasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-26 13:54:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-28 23:08:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-29 01:08:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3729 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór na stanowisko - Specjalista ds. realizacji i koordynacji projektów

Akapit nr 1 - brak tytułu

 

Zarząd oraz Dyrektor Biura Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020

 

ogłasza nabór na stanowisko

 

Specjalista ds. realizacji i koordynacji projektów

 

 
Warunki pracy na stanowisku:

1)      Wymiar etatu – 1, zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone trzymiesięcznym okresem próbnym i umową na czas określony).

2)      Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in:

a)       podejmowanie czynności związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem  projektów realizowanych z funduszy strukturalnych UE i innych zewnętrznych źródeł finansowania  wynikających ze Strategii Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 ,

b)       współpraca z członkami Stowarzyszenia i instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie funduszy w zakresie realizacji projektów,

c)       prowadzenie bieżących spraw administracyjnych  Stowarzyszenia,

Wymagania niezbędne:

1)      Obywatelstwo polskie,

2)      Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      Wykształcenie wyższe,

5)      Nieposzlakowana opinia,

6)      Wiedza i umiejętności z zakresu: zarządzania i obsługi projektów z funduszy UE, znajomość przepisów i wytycznych do instrumentów wsparcia dla perspektywy finansowej UE na lata 2014-20, podstawowych dokumentów strategicznych województwa warmińsko – mazurskiego oraz strategii rozwoju Wielkich Jezior Mazurskich (Wielkie Jeziora Mazurskie 2020), znajomość ustaw w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o stowarzyszeniach, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej.

7)      Biegła znajomość posługiwania się komputerem i urządzeniami biurowymi

Wymagania dodatkowe:

Preferowani będą kandydaci posiadający doświadczenie w realizacji projektów.

Wymagane dokumenty:

1)      Życiorys zawodowy (C.V.),

2)      List motywacyjny,

3)      Kopia dowodu osobistego,

4)      Kwestionariusz osobowy,

5)      Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności pracownika,

6)      Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182),

7)      Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9)      Kopie dokumentów: dyplom wyższej uczelni, świadectwo pracy, ewentualne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kandydata.

10) Fakultatywnie do dokumentacji konkursowej można załączyć wykaz zrealizowanych projektów z funduszy europejskich, budżetu państwa itp.  wraz z podaniem ich wartości. (Wyjaśnienie: przez realizację projektu rozumie się: nadzór nad realizacją /zarządzanie projektem lub przygotowanie wniosków aplikacyjnych do projektów, które otrzymały dofinansowanie lub realizację i rozliczanie projektu)

Informacje na temat terminu składania ofert i trybu rozstrzygania konkursu:

1)      Dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do 25 czerwca 2015r. do godz.12.00 w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mikołajki: Urząd Miasta i Gminy Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy – Specjalista ds. realizacji i koordynacji projektóww Biurze Stowarzyszenia WJM 2020”.  UWAGA: liczy się data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta i Gminy Mikołajki.

2)      Z wybranymi kandydatami – spełniającymi wymogi formalne – zostanie przeprowadzona  rozmowa kwalifikacyjna. Rozmowę przeprowadzi powołana komisja konkursowa.

3)      O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź mailowo.

4)      Szczegółowych informacji o naborze udziela Sekretarz gminy Mikołajki - Joanna Wróbel  mail:

<e-mail>

tel. 87 4219050.

5)      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej miasta www.mikolajki.pl i wywieszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy.

6)      Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

7)      UWAGA: zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Matyjasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Matyjasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-17 09:25:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-17 09:26:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-17 11:27:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1769 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zatrudnimy ratowników WOPR

Akapit nr 1 - brak tytułu

 

Burmistrz Miasta i Gminy Ryn

 

zaprasza wszystkich chętnych, posiadających uprawnienia ratownika WOPR do pracy w miejscu przeznaczonym do kąpieli w Rynie. Warunki pracy i płacy do uzgodnienia.
Kontakt: Urząd Miasta i Gminy Ryn ul.Świerczewskiego 2 11-520 Ryn,  tel. ( 87) 429 39 60

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Büttner
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Büttner
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-16 12:44:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-16 12:45:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-26 15:57:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4651 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o zwołaniu Sesji.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn 15.06.2015r.

                                                                                                                                    

ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU SESJI

 

                           

       Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 roku poz.594 ze zm.) zwołuję VII Sesję Rady Miejskiej w Rynie na 30 czerwca br. godz. 15,00. Obrady będą odbywały się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Świerczewskiego 2 w Rynie.

                  

                                  Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

4. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między sesjami.

6. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania Radnych.

7. Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania.

8. Przygotowanie Miasta i Gminy do sezonu letniego.

9. Wykonanie budżetu Gminy za 2014 rok:

1) wystąpienie Burmistrza MiG,

2) rozpatrzenie sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2014 rok oraz informacji o stanie mienia, dyskusja,

3) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Ryn za 2014 rok,                                                                      

4) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu,  

5) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,   

6) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,                                                                                                                                                        

7) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2014 rok,                                           

8) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Ryn.       

 

10. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości oznaczonej nr 138/40 w Rynie.                                                                                                         

11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działki nr 138/42 w Rynie.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIII/191//05 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 16 marca 2005r. w sprawie ustalenia opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.                                                                                                                     
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych w granicach administracyjnych Gminy Ryn na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg w zakresie infrastruktury

    „ ostatniej mili”.                                                                                                               

14. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości budowli lub ich części wchodzących w skład infrastruktury "ostatniej mili" oraz zajętych pod nie gruntów.    

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Giżycko.                                                                                                      

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Giżycko.

17. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ryn na lata 2015-2020.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Ryn na 2015r.                               

 19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „ Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego” terenu położonego w obrębie geodezyjnym Szymonka gm. Ryn na działkacho numerach geodezyjnych 89, 92/9,92/10,92/11,92/13,95/2 i 87/10 o łącznej powierzchni około 21,74 ha.                                                                                                                          

20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/248/13 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie „ Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy na lata 2013-2020”.                                                     

21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/ 249/13 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Ryn.                                                                      

22. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu „Ponadlokalny program rewitalizacji sieci miast Cittaslow”.                                                                                                           

23.Sprawy rożne.  
24.Zamknięcie posiedzenia.

                                                                    

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

 Michał Szczebiot
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bożena Dybała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Dybała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-16 10:14:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-16 10:15:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-16 12:16:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3824 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B 6733.CP.03.2015

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
OBWIESZCZENIE

Burmistrza Miasta i Gminy Ryn

 

 

w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

            Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 poz. 267) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012, poz. 647)

ZAWIADAMIAM
 

            o wydaniu decyzji kończącej postępowanie z dniem 16.06.2015 r. wszczętej na wniosek Pana Bartłomieja Sarlej, ul. Wólczańska 27, 90-607 Łódź

 

w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego:

stacji bazowej telefonii komórkowej wraz z niezbędną infrastrukturą, na działce o nr ewidencyjnym: 49/2, obręb Skop, gmina Ryn.

Z treścią niniejszej decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczowskiego 2 pok. nr 39, telefon kontaktowy: 87-4293971 w godzinach urzędowania.

Pouczenie

 Po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, zawiadomienie o wydaniu kończącej decyzji postępowanie w przedmiotowej sprawie uważa się za doręczone stronom postępowania – zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Matyjasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Matyjasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-15 14:15:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-15 14:16:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-15 16:16:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3375 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji