ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.109.2018.LL PW-61518

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.109.2018.LL PW-61518

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Natalia Banul
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Banul
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-30 09:22:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-30 09:24:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-30 09:24:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2270 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o zwołaniu Sesji.

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                 
 
Ryn  22.10.2018r.
ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU SESJI
                                                                     
                                                                                
                   
                                     
       Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2018 roku poz.994)  zwołuję L Sesję Rady Miejskiej w Rynie na 31 października br. godz.15:00. Obrady będą odbywały się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy  przy ul. Ratuszowej 2 w Rynie.
                 
 
Porządek obrad:
 
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych  w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między  sesjami.
6. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania Radnych.
7. Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania.
8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Ryn w roku szkolnym 2017/18.
9. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
10. Sprawy rożne.
11. Zamknięcie posiedzenia.
                                                                                                                                               
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jarosław Filipek
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bożena
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dybała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-23 08:26:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-23 08:26:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-23 08:26:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
872 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy z zasobu nieruchomości gminy Ryn.

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ
MIASTA I GMINY RYN
 
na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2018 r., poz. 121/
podaje
do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy z zasobu nieruchomości gminy Ryn.
 
Przedmiotem wykazu jest niżej określona nieruchomość:
1. działka gruntu o pow. 99 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
2. działka gruntu o pow. 52 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
3.  działka gruntu o pow. 58 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
4. działka gruntu o pow. 48 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
5. działka gruntu o pow. 375 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 211, położona przy ul. Ratuszowej, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00023568/1. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
6. działka gruntu o pow. 300 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 211, położona przy ul. Ratuszowej, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00023568/1. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
7. działka gruntu o pow. 20 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 64/8, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
8. działka gruntu o pow. 20 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 64/8, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
9. działka gruntu o pow. 21 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 198/32, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00019291/7. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
10. działka gruntu o pow. 34,20 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 198/32, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00019291/7. Cel dzierżawy – 2 garaże blaszaki . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
11. działka gruntu o pow. 15 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 198/32, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00019291/7. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
12. działka gruntu o pow. 40 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 64/8, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – 2 garaże blaszaki . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
13. działka gruntu o pow. 180 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 211, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00023568/1. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
 
 
1.) Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy wywiesza się na okres 21 dni tj. od dnia 19 października 2018 r. do 9 listopada 2018 r.
2.) Wydzierżawienie gruntu następuje w trybie bezprzetargowym, pierwszeństwo mają dotychczasowi dzierżawcy.
3.) Wykaz wywiesza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Ryn i zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ryn www.bip.miastoryn.pl w dziale ogłoszenia /wykazy/przetargi/.
 
 
Ryn, dnia 19.10.2018 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Natalia Bimbir
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Bimbir
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-20 11:38:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-20 11:39:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-20 11:39:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1623 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B.6733.10.2018

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 16.10.2018 r.
 
Znak: B/B.6733.10.2018
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
          Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia się, że na wniosek z dnia z dnia 07.06.2018 r. (data wpływu 12.06.2018 r.) złożony przez PGE Dystrybucja S.A., reprezentowane przez Pana Piotra Toliczenko-Bernatowicza, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektroenergetycznej linii kablowej Nn 0,4kV, WLZ-ów istniejącym odbiorcom oraz rozbiórce elektroenergetycznej linii napowietrznej Nn 0,4kzlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1/3, 41, 42/3, 1/1 obręb Jeziorko, oraz na działce o nr ewidencyjnym 597, obręb Sterławki Wielkie, gmina Ryn.
 
         Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail: .
 
         Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Żmijewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-16 11:49:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-16 11:49:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-16 11:49:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1566 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Natalia Banul
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Banul
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-15 08:55:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-15 08:56:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-15 08:56:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1408 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767 z dnia 4 października

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767 z dnia 4 października

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Natalia Banul
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Banul
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-15 08:51:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-15 08:52:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-15 08:52:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1399 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Znak: B/B.6733.09.2018

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 08.10.2018 r.
 
Znak: B/B.6733.09.2018
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
        Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia się, że na wniosek z dnia z dnia 07.06.2018 r. (data wpływu 12.06.2018 r.) złożony przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, reprezentowanego przez Pana Mariusza Raszkiewicz, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 643, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 91/2 obręb 0016 Szymonka, gmina Ryn.
 
        Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail: .
 
        Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paulina Żmijewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-09 13:18:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-09 13:18:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-09 13:18:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1995 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.1.2018.LD PW- 59672

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.1.2018.LD PW- 59672

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Natalia Banul
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Banul
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-02 08:25:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-02 08:27:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-02 08:27:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1803 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19

Akapit nr 1 - brak tytułu

OBWIESZCZENIE/OGŁOSZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
 
o  wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19
 
 
       Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 39 w związku z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) oraz w związku z uchwałą Nr XXXV/252/17 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19.
Zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach 12.10.2018 r. – 5.11.2018 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn;  pokój nr 128, w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Ryn; http://http://www.bip.miastoryn.pl//.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami odbędzie się w dniu
29.10.2018 r. godz.12.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn;w Sali konferencyjnej UMiG Ryn.
Zgodnie z art. 18 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.), każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, do Burmistrza Miasta i Gminy Ryn z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.11.2018 r.
 
 
 
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
/-/Józef Karpiński

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Natalia Bimbir
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Bimbir
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-02 08:23:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-02 08:23:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-05 14:45:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2403 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego IGR-II.7820.1.42.2018 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Wojewoda
Warmińsko-Mazurski
Al. Marszałak Józefa Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
IGR-II.7820.1.41.2018
Olsztyn, 26.09.2018 r.
 
OBWIESZCZENIE
 
      Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1496 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.) Wojewoda Warmińsko – Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek inwestora Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, reprezentowanego przez Dyrektora Oddziału w Olsztynie Pana Mirosława Nicewicza, z dnia 18.09.2018 r. (data wpływu do tut. Urzędu 24.09.2018), została wydana decyzja Nr 37/18 z dnia 26.09.2018 r, znak: IGR-II.7820.1.42.2018 zmieniająca decyzję wojewody warmińsko-mazurskiego Nr 17/18 z dnia 27.04.2018 r., znak: IGR-II.7820.1.13.2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi krajowej nr 59 na odcinku od km ok. 19+500 do km ok. 21+300 w ramach zadania 2 „Opracowanie kompletnej dokumentacja projektowo- kosztorysowej budowy ścieżek rowerowych o długości około 15,541 km, w ramach Projektu Mazurska Pętla Rowerowa, na drogach krajowych, będących w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zlokalizowanych na terenie całego przebiegu MPR”,
w zakresie zmiany zapisów punktu 6.1.:
 
- z: „stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna i zgodnie z art. 20 ust. 3 ww. ustawy Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”,
- na:„stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna i zgodnie z art. 20 ust. 3 ww. ustawy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”.
 
w zakresie zmiany zapisów punktu 6.2.:
 
- z: „Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”,
- na: „Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”.
Pozostałe warunki decyzji Nr 17/18 z dnia 27.04.2018 r., znak: IGR-II.7820.1.13.2018 pozostają bez zmian.
 
      W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji można zapoznać się w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju nr 330, (poniedziałek - piątek 10:00 – 13:00). Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Inwestycji i Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
 
Z-up. Wojewody
Warmińsko-Mazurskiego
Zbigniew Pazerski
Dyrektor Wydziału Infrastruktury,
Geodezji i Rolnictwa
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Natalia Bimbir
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Bimbir
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-28 11:00:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-28 11:02:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-09-28 11:02:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3375 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji