Inne ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.109.2018.LL PW-61518
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.109.2018.LL PW-61518
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.109.2018.LL PW-61518 Drukuj informację Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.109.2018.LL PW-61518
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Banul |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Banul |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-30 09:22:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-30 09:24:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-30 09:24:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2270 raz(y) |
Zawiadomienie o zwołaniu Sesji.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn 22.10.2018r.
ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU SESJI
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2018 roku poz.994) zwołuję L Sesję Rady Miejskiej w Rynie na 31 października br. godz.15:00. Obrady będą odbywały się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowej 2 w Rynie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza o wykonaniu uchwał Rady i działalności w okresie między sesjami.
6. Wolne wnioski, interpelacje i zapytania Radnych.
7. Odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania.
8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Ryn w roku szkolnym 2017/18.
9. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
10. Sprawy rożne.
11. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jarosław Filipek
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dybała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-23 08:26:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-23 08:26:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-23 08:26:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 872 raz(y) |
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy z zasobu nieruchomości gminy Ryn.
Akapit nr 1 - brak tytułu
BURMISTRZ
MIASTA I GMINY RYN
na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2018 r., poz. 121/
podaje
do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy z zasobu nieruchomości gminy Ryn.
Przedmiotem wykazu jest niżej określona nieruchomość:
1. działka gruntu o pow. 99 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
2. działka gruntu o pow. 52 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
3. działka gruntu o pow. 58 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
4. działka gruntu o pow. 48 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 160/19, położona przy ul. T. Kościuszki, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
5. działka gruntu o pow. 375 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 211, położona przy ul. Ratuszowej, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00023568/1. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
6. działka gruntu o pow. 300 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 211, położona przy ul. Ratuszowej, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00023568/1. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
7. działka gruntu o pow. 20 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 64/8, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
8. działka gruntu o pow. 20 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 64/8, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
9. działka gruntu o pow. 21 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 198/32, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00019291/7. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
10. działka gruntu o pow. 34,20 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 198/32, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00019291/7. Cel dzierżawy – 2 garaże blaszaki . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
11. działka gruntu o pow. 15 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 198/32, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00019291/7. Cel dzierżawy – garaż blaszak . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
12. działka gruntu o pow. 40 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 64/8, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00016916/4. Cel dzierżawy – 2 garaże blaszaki . Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 4,00 zł/m² + 23% VAT. Okres dzierżawy – 3 lata.
13. działka gruntu o pow. 180 m², stanowiąca część nieruchomości oznaczonej nr 211, położona przy ul. Nowickiego, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00023568/1. Cel dzierżawy – ogródek. Wysokość czynszu dzierżawnego rocznego 0,06 zł/m². Okres dzierżawy – 3 lata.
1.) Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy wywiesza się na okres 21 dni tj. od dnia 19 października 2018 r. do 9 listopada 2018 r.
2.) Wydzierżawienie gruntu następuje w trybie bezprzetargowym, pierwszeństwo mają dotychczasowi dzierżawcy.
3.) Wykaz wywiesza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Ryn i zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ryn www.bip.miastoryn.pl w dziale ogłoszenia /wykazy/przetargi/.
Ryn, dnia 19.10.2018 r.
Pobierz dane XML Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy z zasobu nieruchomości gminy Ryn. Drukuj informację Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy z zasobu nieruchomości gminy Ryn.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-20 11:38:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-20 11:39:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-20 11:39:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1623 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B.6733.10.2018
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 16.10.2018 r.
Znak: B/B.6733.10.2018
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia się, że na wniosek z dnia z dnia 07.06.2018 r. (data wpływu 12.06.2018 r.) złożony przez PGE Dystrybucja S.A., reprezentowane przez Pana Piotra Toliczenko-Bernatowicza, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektroenergetycznej linii kablowej Nn 0,4kV, WLZ-ów istniejącym odbiorcom oraz rozbiórce elektroenergetycznej linii napowietrznej Nn 0,4kzlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1/3, 41, 42/3, 1/1 obręb Jeziorko, oraz na działce o nr ewidencyjnym 597, obręb Sterławki Wielkie, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail:
.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Pobierz dane XML Obwieszczenie Znak: B/B.6733.10.2018 Drukuj informację Obwieszczenie Znak: B/B.6733.10.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Żmijewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-16 11:49:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-16 11:49:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-16 11:49:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1566 raz(y) |
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767 Drukuj informację Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Banul |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Banul |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-15 08:55:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-15 08:56:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-15 08:56:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1408 raz(y) |
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767 z dnia 4 października
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767 z dnia 4 października
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767 z dnia 4 października Drukuj informację Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.121.2018.LD PW-60767 z dnia 4 października
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Banul |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Banul |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-15 08:51:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-15 08:52:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-15 08:52:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1399 raz(y) |
Obwieszczenie Znak: B/B.6733.09.2018
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ryn, dnia 08.10.2018 r.
Znak: B/B.6733.09.2018
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073, 1566) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149) zawiadamia się, że na wniosek z dnia z dnia 07.06.2018 r. (data wpływu 12.06.2018 r.) złożony przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, reprezentowanego przez Pana Mariusza Raszkiewicz, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 643, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 91/2 obręb 0016 Szymonka, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail:
.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
Pobierz dane XML Obwieszczenie Znak: B/B.6733.09.2018 Drukuj informację Obwieszczenie Znak: B/B.6733.09.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Paulina Żmijewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Żmijewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-09 13:18:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-09 13:18:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-09 13:18:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1995 raz(y) |
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.1.2018.LD PW- 59672
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.1.2018.LD PW- 59672
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.1.2018.LD PW- 59672 Drukuj informację Informacja o wszczęciu postępowania DOK.DOK3.9700.1.2018.LD PW- 59672
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Banul |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Banul |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-02 08:25:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-02 08:27:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-02 08:27:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1803 raz(y) |
Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19
Akapit nr 1 - brak tytułu
OBWIESZCZENIE/OGŁOSZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 39 w związku z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) oraz w związku z uchwałą Nr XXXV/252/17 Rady Miejskiej w Rynie z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19.
Zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach 12.10.2018 r. – 5.11.2018 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn; pokój nr 128, w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Ryn; http://http://www.bip.miastoryn.pl//.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami odbędzie się w dniu
29.10.2018 r. godz.12.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn;w Sali konferencyjnej UMiG Ryn.
29.10.2018 r. godz.12.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn;w Sali konferencyjnej UMiG Ryn.
Zgodnie z art. 18 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.), każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, do Burmistrza Miasta i Gminy Ryn z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.11.2018 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
/-/Józef Karpiński
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19 Drukuj informację Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryn w części obejmującej działkę ewidencyjną o nr geodezyjnym 31/19
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-10-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-10-02 08:23:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-10-02 08:23:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-11-05 14:45:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2403 raz(y) |
Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego IGR-II.7820.1.42.2018 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wojewoda
Warmińsko-Mazurski
Al. Marszałak Józefa Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Warmińsko-Mazurski
Al. Marszałak Józefa Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
IGR-II.7820.1.41.2018
Olsztyn, 26.09.2018 r.
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1496 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.) Wojewoda Warmińsko – Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek inwestora Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, reprezentowanego przez Dyrektora Oddziału w Olsztynie Pana Mirosława Nicewicza, z dnia 18.09.2018 r. (data wpływu do tut. Urzędu 24.09.2018), została wydana decyzja Nr 37/18 z dnia 26.09.2018 r, znak: IGR-II.7820.1.42.2018 zmieniająca decyzję wojewody warmińsko-mazurskiego Nr 17/18 z dnia 27.04.2018 r., znak: IGR-II.7820.1.13.2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi krajowej nr 59 na odcinku od km ok. 19+500 do km ok. 21+300 w ramach zadania 2 „Opracowanie kompletnej dokumentacja projektowo- kosztorysowej budowy ścieżek rowerowych o długości około 15,541 km, w ramach Projektu Mazurska Pętla Rowerowa, na drogach krajowych, będących w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zlokalizowanych na terenie całego przebiegu MPR”,
w zakresie zmiany zapisów punktu 6.1.:
- z: „stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna i zgodnie z art. 20 ust. 3 ww. ustawy Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”,
- na:„stają się z mocy prawa własnością Skarbu Państwa z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna i zgodnie z art. 20 ust. 3 ww. ustawy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”.
w zakresie zmiany zapisów punktu 6.2.:
- z: „Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”,
- na: „Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otrzymuje z mocy prawa, nieodpłatnie w trwały zarząd z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna.”.
Pozostałe warunki decyzji Nr 17/18 z dnia 27.04.2018 r., znak: IGR-II.7820.1.13.2018 pozostają bez zmian.
W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji można zapoznać się w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju nr 330, (poniedziałek - piątek 10:00 – 13:00). Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Inwestycji i Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
Z-up. Wojewody
Warmińsko-Mazurskiego
Zbigniew Pazerski
Dyrektor Wydziału Infrastruktury,
Geodezji i Rolnictwa
Warmińsko-Mazurskiego
Zbigniew Pazerski
Dyrektor Wydziału Infrastruktury,
Geodezji i Rolnictwa
Pobierz dane XML Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego IGR-II.7820.1.42.2018 r. Drukuj informację Obwieszczenie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego IGR-II.7820.1.42.2018 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Natalia Bimbir |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-09-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Bimbir |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-09-28 11:00:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-09-28 11:02:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-09-28 11:02:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3375 raz(y) |