Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne ogłoszenia

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe - dostawa tonerów oryginalnych.

Informacja ogłoszona dnia 2021-12-29 12:48:00 przez Natalia Głowacz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto
zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
 
I. Zamawiający Urząd Miasta i Gminy Ryn
Adres do korespondencji: ul. Ratuszowa 2 11-520 Ryn
tel. 87 429 73 00, faks 429 30 86, e-mail ,
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę tonerów oryginalnych.
II. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Specyfika głównych wymagań
    a) plik na tonery w załączeniu

    (opis, wymagania, wykluczenia, kryteria oceny, termin wykonania)
  2. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 22600000-6
  3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
  2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie / za pomocą faksu / drogą elektroniczną*.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani / Pan Katarzyna Jasionowska
     
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7 – 15
VI. Miejsce i termin składania ofert
  1. Ofertę cenową należy*:
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail
  1. Termin składania ofert do dnia 05.01.2021 r., godz. 15:00
formę składania ofert należy dookreślić każdorazowo wychodząc z zapytaniem do wykonawców.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Jasionowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-29 12:42:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Głowacz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-29 12:48:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-13 11:39:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
633 raz(y)