ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zmiana treści zapytania ofertowego na sporządzeni analizy przedsiębiorstw, strategii marki oraz studium wykonalności projektu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-09 14:37:15 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Biuro Stowarzyszenia WJM 2020, ul. Kolejowa 6, 11-730 Mikołajki
www.7cudowmazur.pl tel. 608-411-847, 668-001-150
 
Mikołajki, dn. 09 / 02 / 2016r.
 
ZAMAWIAJĄCY:
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
ul. Kolejowa 6
11-730 Mikołajki
NIP 845-198-57-00, REGON 361222985
 
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
NA SPORZĄDZENIE ANALIZY PRZEDSIĘBIORSTW, STRATEGII MARKI ORAZ STUDIUM WYKONALNOŚCI PROJEKTU
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
 
Zamawiający informuje, że w treści zapytania ofertowego na sporządzenie analizy przedsiębiorstw, strategii marki oraz studium wykonalności projektu wprowadza się następujące zmiany:
 
  1. ) W szczegółowym opisie zamówienia w Etapie I, Pkt 2) Badanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie promocji gospodarczej i działań marketingowych oraz identyfikacja potencjalnych beneficjent projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”:
  • ppkt a otrzymuje nowe brzmienie: „Wywiad kwestionariuszowy realizowany telefonicznie (CATI) w odniesieniu do targetowanych grup respondentów (targetowanie pod względem rozkładu geograficznego, branży i wielkości przedsiębiorstw dla uzyskania reprezentatywnych danych. Także targetowanie pod względem korzystania / niekorzystania dotychczas z podobnych form wsparcia w zakresie promocji gospodarczej – element badania propensity score matching - analiza efektów, doświadczeń i preferencji w oparciu o porównanie grupy interwencji z utworzoną tzw. metodą „najbliższego sąsiada” grupą kontrolną). Próba badawcza: minimum 5%, ale nie mniej niż 10 podmiotów z ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw z terenu danej gminy. Próba badawcza: rozumiana jako część grupy wybrana do badania, wyrażona jako procent ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw, tożsama z ilością respondentów, którzy zdecydują się na bezpośredni udział w badaniu”.
  • ppkt b otrzymuje nowe brzmienie: „Wywiad kwestionariuszowy realizowany przez Internet (CAWI). Wykonawca w tym celu wykorzysta bazy kontaktowe poszczególnych urzędów 11 gmin oraz bazy ogólnodostępne. Wysłanie zaproszeń mailowych (mailing) z linkiem do przygotowanego elektronicznego formularza badania (ankiety), umieszczenie formularza na stronach internetowych poszczególnych gmin oraz w trakcie realizacji badania wysłanie minimum 2 monitów zachęcających do wzięcia udziału w badaniu. Próba badawcza: minimum 2% ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw z terenu danej gminy. Próba badawcza: rozumiana jako część grupy wybrana do badania, wyrażona jako procent ogólnej liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw, tożsama z ilością respondentów, którzy zdecydują się na bezpośredni udział w badaniu”.
  • ppkt c otrzymuje nowe brzmienie: „Wywiady pogłębione. Zastosowanie techniki wywiadów bezpośrednich oraz telefonicznych z przedstawicielami reprezentantów różnych branż przedsiębiorców (np. LOT, Izby Gospodarcze, IOB). Lista reprezentantów zostanie sporządzona przez Wykonawcę przy akceptacji Zamawiającego. Wymagana liczba kompletnie zrealizowanych wywiadów pogłębionych: min. 10 w gminie, w której jest zarejestrowanych do 200 podmiotów gospodarczych, min. 20 w gminie, w której jest zarejestrowanych od 201 do 500 podmiotów gospodarczych oraz min. 50 w gminie, w której jest zarejestrowanych ponad 501 podmiotów gospodarczych”.
2.) W załączniku do Zapytania ofertowego „Oferta cenowa”: po Etapie III dodaje się następujący zapis „UWAGA: Wartość Etapu III powinna wynosić min. 50% łącznej wartości Etapu I i II”.
 
3.) W załączniku do Zapytania ofertowego „Istotne warunki umowy” pkt 9 III otrzymuje nowe brzmienie: Zamawiający przewiduje płatności po realizacji każdego z etapów, przy czym wynagrodzenie za I Etap nie może wynosić więcej niż 30% wartości całego zadania, a łączne wynagrodzenie za realizację I i II Etapu nie może wynosić więcej niż 50% wartości przedmiotu zamówienia”.
 
Piotr Jakubowski – Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
« powrót do poprzedniej strony