ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.

Szczegóły informacji

Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2017-11-13 09:17:00

Treść:

 
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn zaprasza uprawnione podmioty do składania ofert :
 
1. Opis przedmiotu zamówienia-
 
Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED  w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.
     
 Parametry techniczne lamy solarnej:
  1. Wysokość  słupa - 4 m
  2. Źródło światła – żarówka  LED 2 x 12 W
  3. Strumień świetlny – 2 x 1200 lm
  4. Oprawa - kula
  5. Trwałość źródeł światła – 10 000 h
  6. Napięcie zasilania – 12V
  7. Warunki pracy - -20oC + 45oC
  8. Pojemność akumulatorów - 120 Ah ”
  9. Moc modułu fotowoltaicznego - 130 W ”
  10. Opcje włączania – czujnik zmierzchowy
Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia:
  1. Sposób wykonywania robót montażowych – montaż bezpośrednio do gruntu   poprzez wkopanie kompletnej lampy z gotowym prefabrykowanym fundamentem betonowym i akumulatorem.
  2. Wymagany minimalny termin gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące.
  3. W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest, aby w przypadku nieprawidłowego działania lampy, Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał odpowiedniej jej likwidacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu
 
Odpowiedzi ofertowe na niniejsze zapytanie mogą składać Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia, oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Termin składania ofert: do 20 listopada 2017r. r. do godz. 15:00.
 
4. Termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2017r.
 
5. Forma składania ofert - pisemna w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „ Oferta na dostawę i montaż lamp solarnych „ – adres: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2,
11-520 Ryn. Ofertę można przesłać  na adres : rada@miastoryn.pl.
 
6. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 74 z dnia 26 czerwca 2014r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro netto.
 
7. Informacja o wyborze wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie www.bip.miastoryn.pl
 
8. Informacje  na temat zamówienia dostępne są: tel. 87/4293960, Bożena Dybała.

 Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie wykonawcy
 
 Ryn, dnia10.11.2017r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
inż. Józef Karpiński
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony