ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez stworzenie placów ze strefą zieleni, małej architektury w obszarze ulic Rybaka i Szkolnej (Hanki Sawickiej) w Rynie”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez stworzenie placów ze strefą zieleni, małej architektury w obszarze ulic Rybaka i Szkolnej (Hanki Sawickiej) w Rynie”

Szczegóły informacji

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez stworzenie placów ze strefą zieleni, małej architektury w obszarze ulic Rybaka i Szkolnej (Hanki Sawickiej) w Rynie”

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2017-09-25 15:00:00

Treść:

ZP.271.30.2017
Ogłoszenie o zamówieniu 
 
1. Zamawiający: Gmina Ryn z siedzibą, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn
2. Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn Nr 74 z dnia 26.06.2014r. w sprawie zasad dokonywania zakupu usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Ryn o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 30 000 euro.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez stworzenie placów ze strefą zieleni, małej architektury w obszarze ulic Rybaka i Szkolnej (Hanki Sawickiej) w Rynie”.
4. Zakres robót budowlanych:
a) budowa chodników z kostki granitowej – 435,00m2
b) budowa jezdni z kostki granitowej – 2340,00m2
c) budowa parkingów z kostki granitowej – 1190,00m2
d) odwodnienie terenu – kanalizacja deszczowa
e) oświetlenie zewnętrzne
f) budowa przyłącza wod.- kan. do fontanny
g) mała architektura (ozdobna fontanna, ławki, kosze, zegar, ekran miltimedialny, logo Cittaslow)
h) zieleń urządzona – 3965,00m2
 
Inwestycja ma być finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014 – 2020 i środków własnych. Zamawiający przewiduje unieważnienie postepowania w przypadku nie przyznania środków z budżetu Unii Europejskiej. 
 
5. Wymagania dotyczące Wykonawcy: Wykonawca powinien dysponować osobami:
a) jedna osoba (inspektor prowadzący) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
b) jedna osoba (inspektor branżowy) posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i  kanalizacyjnych,
c) jedna osoba (inspektor branżowy) posiadający uprawnienia w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzone za zgodność z oryginałem, wyżej wymienionych osób skierowanych do wykonania zamówienia należy złożyć razem z ofertą.
 
6. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 15 czerwca  2018 r.
7. Termin składania ofert: 25 września 2017 r. do godz. 15.00.
8. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn (sekretariat) w zamkniętej kopercie( z dopiskiem OFERTA - IN ZP.271.30.2017) z podaniem ceny netto i brutto za sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
9. Osoba do kontaktu: Aleksander Szczepański, tel. 87/429-39-70.
 
Ryn, dnia 18.09.2017 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Józef Karpiński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksander Szczepański
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksander Szczepański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-18 10:24:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Andrzej Żmijewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-18 10:25:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Andrzej Żmijewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-26 08:56:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
296 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony