ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stara Rudówka gmina Ryn” z uzyskaniem pozwolenia na budowę.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stara Rudówka gmina Ryn” z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Szczegóły informacji

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stara Rudówka gmina Ryn” z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2017-02-27 12:00:00

Treść:

ZP.271.12.2017
Ryn, dnia 17.02.2017r.
Ogłoszenie o zamówieniu
  1. Zamawiający: Gmina Ryn z siedzibą, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn
 
      2. Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn Nr 74 z dnia 26.06.2014r. w sprawie zasad dokonywania zakupu usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Ryn o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 30 000 euro.
 
 
      3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
1/opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stara Rudówka gmina Ryn” z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
2/ zadanie zlokalizowane będzie na działkach geodezyjnych  nr 17/2, 17/4, 17/5, 17/6 obręb Stara Rudówka o powierzchni łącznej 2270m2
 
      4. Wymagania dotyczące formy i zawartości dokumentacji:
a/dokumentacja winna być zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę i powinna zawierać:
- projekt budowlano- wykonawczy 5 egz. (wszystkie branże)
-przedmiar robót 2 egz.
-kosztorys inwestorski 2 egz.
-specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót 3 egz.
-wersja elektroniczna całego projektu 1 egz. (pendrive)
 
     5.   Do obowiązków projektanta będzie należało:
           a/ uzyskanie mapy do celów projektowych,
           e/ uzyskanie wszelkich wymaganych opinii i  uzgodnień technicznych 
           f/ uzyskanie decyzji środowiskowej i celu publicznego – jeśli okażą się niezbędne
           g/ sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu,
           h/ przeniesienie praw autorskich i majątkowych od wykonanego projektu
 
     6. Wymagany zakres opracowania :
a/ budynek parterowy bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym krytym blachodachówką, bez poddasza użytkowego o powierzchni zabudowy do 200m2
b/ budynek przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich,
c/ w ciągu budynku garaż z posadzką betonową
d/ wymagane pomieszczenia w budynku:
   - szatnia
   - świetlica
   - pomieszczenie obsługi
   - kuchnia
   - zmywalnia naczyń
   - wc damskie, wc męskie, wc dla obsługi, wc dla niepełnosprawnych
e/ wyposażenie budynku;
    - instalacja wodno-kanalizacyjna z podłączeniem do sieci komunalnej, 
    - instalacja elektryczna oświetlenia i gniazd,
    - ogrzewanie elektryczne
Zamawiający nie posiada koniecznych warunków technicznych wykonania sieci wodno-kanalizacyjnej i energetycznej.
g/ projekt zagospodarowania terenu  z odwodnieniem, parkingiem i  ogrodzenie terenu,  
 
           Koncepcje rozwiązań projektowych konsultować z Zamawiającym
 
 
         7. Termin wykonania zamówienia (z pozwoleniem na budowę) –  do 31 maja 2017r.
 
         8. Warunki udziału w postepowaniu
1) Wykonawca musi udowodnić, że dysponuje lub w celu wykonania będzie dysponował następującymi osobami:
a/ jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej 2 letnia praktykę w projektowaniu.
Należy  wykazać, że wskazana osoba wykonała co najmniej jeden projekt  budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej . Osoba ta pełnić będzie funkcję głównego projektanta.
b/ jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 2 letnią praktykę w projektowaniu.  Należy wykazać, że wskazana osoba  wykonała co najmniej jeden projekt budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej.
c/ jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadać co najmniej 2 letnią praktykę w projektowaniu od czasu uzyskania uprawnień.
d/ jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadać co najmniej 2 letnią praktykę w projektowaniu od czasu uzyskania uprawnień.
2) Doświadczenie
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej
 
        9. Wykluczenia z udziału w postepowaniu
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę który:
a/ nie wykazał spełnienia warunków udziału w postepowaniu
b/ nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie w ostatnich trzech latach przed terminem składania ofert, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych
 
       10. Dokumenty które należy przedłożyć Zamawiającemu (oferta powinna zawierać):
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
3) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami o ich uprawnieniach i doświadczeniu zawodowym (załącznik nr 3 do ogłoszenia)
4) Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do ogłoszenia)
5) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność s oryginałem przez notariusza do złożenia oferty i podpisania umowy
6) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (doświadczeniu i osobach) innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, przedstawi Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów  (osób) na potrzeby realizacji zamówienia (osoby te będą realizowały zamówienie). Zobowiązanie należy przedstawić Zamawiającemu w oryginale.
 
       11.  Informacje dodatkowe:
            1) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który będzie spełniał wszystkie warunki udziału w
                postepowaniu i nie będzie podlegał wykluczeniu z udziału w postepowania, złoży ofertę 
                prawidłową pod kątem formalno-prawnym oraz zaproponuje najniższą cenę za wykonanie
               zamówienia.
             2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana dostarczy
                 Zamawiającemu:
                a/ potwierdzonych z zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą
                   uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz, że należą do
            właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
            b/ dostarczenia umowy z Podwykonawcą – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z pomocy
                Podwykonawcy
            c/ dostarczenia umowy konsorcjum – jeśli w postepowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców
                wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
           Nie dostarczenie w/w dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie spowoduje, że
           zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
            3) Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia
            4) Niniejsze postepowanie zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych jest
                prowadzone bez zastosowania przepisów cytowanej ustawy.
            5) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do dokonywania w imieniu i na rzecz
                Zamawiającego niezbędnych do opracowania projektu uzgodnień,  opinii, decyzji .
 
      12. Termin składania ofert: do 27 lutego 2017r. do godz. 12.00
 
      13. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn
(sekretariat) w zamkniętej kopercie opisanej - Oferta na wykonanie projektu budowlanego pn.”Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stara Rudówka”.
 
      14. Osoby do kontaktu: Aleksander Szczepański, Andrzej Żmijewski
tel. 87/ 429-39-60 (70)
fax. 87/ 429-39-74
e-mail: inwestycje@miastoryn.pl
                                                                                                     

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony