ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu energetycznego oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy RynDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu energetycznego oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Ryn

Szczegóły informacji

Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu energetycznego oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Ryn

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2016-12-15 15:00:00

Treść:

OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn zaprasza uprawnione podmioty do składania ofert na:
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia.
 
Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu energetycznego oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Ryn.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi inwentaryzacji oświetlenia oraz wykonanie audytu energetycznego i ekologicznego przedmiotowego oświetlenia drogowo – ulicznego na terenie miast i gminy Ryn.
Zakres obejmuje około 540 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego. Z podziałem na następujące miejscowości:
Ryn – 237 szt., Canki – 2 szt., Bachorza – 1 szt., Tros – 22 szt., Jeziorko – 14 szt., Skop – 15 szt., Monetki – 14 szt., Klos – 2 szt., Prażmowo – 26 szt., Szymonka – 24 szt., Stara Rudówka – 12 szt., Hermanowa Wola – 2 szt., Ławki – 17 szt., Ławki Małe – 5 szt., Mioduńskie – 5 szt., Zielony Lasek – 2 szt., Siejkowo – 1 szt., Ryńskie Pole – 2 szt., Ryński Dwór – 2 szt., Rybical – 14 szt., Skorupki – 5 szt., Mrówki – 5 szt., Ryn Kolonia – 3 szt., Krzyżany – 12 szt., Słabowo – 14 szt., Wejdyki – 6 szt., Knis – 13 szt., Knis Podewsie – 1 szt., Głąbowo – 2 szt., Orło – 12 szt., Sterławki Wielkie – 37 szt., Kronowo – 6 szt., Grzybowo – 5 szt.
 
UWAGA: Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez zamawiającego z należytą starannością.
 
I. Inwentaryzacja – obejmująca następujące elementy sieci oświetlania ulicznego:
1. Oprawy oświetleniowe – zestawienie (typy, moce opraw, rodzaj źródeł światła, ocena stanu technicznego)
2. Skrzynki sterujące SON – zestawienie (lokalizacja, rodzaje skrzynek, opis obwodów z wyszczególnieniem nazw ulic – dróg, których oświetlenie zasilane jest z tych obwodów, ilości opraw w obwodach, moce obwodów, elementy sterujące określenie właściciela, typy współpracujących z szafką reduktorów mocy, rodzaj obudowy, ocena stanu technicznego). Do opracowania należy dołączyć schematy ideowe szafek SON wraz z układem zasilania.
3. Stacje transformatorowe – zestawienie (lokalizacja – nr działki geodezyjnej, numer stacji, zabezpieczenie, budowa kontenerowa, słupowa).
4. Układy pomiarowe – opis, ocena pod kątem dostosowania do zasady TPA.
5. Infrastruktura sieci oświetlenia – zestawienie (lokalizacja, słupy, wysięgniki, linie zasilające, osprzęt). Opis i ocena działania. Określenie właścicieli w/w elementów, ocena stanu technicznego.
6. Sterowanie siecią oświetleniową – opis i ocena działania dla poszczególnych szafek SON
7. Inwentaryzacja z natury – lokalizacja dla słupów i skrzynek SON, przebieg linii, lokalizacja względem drogi, itp.
 
PUNKTY ŚWIETLNE – latarnie opisane na mapie:
- lokalizacja – (ulica lub nr drogi lub nr ewidencyjny gruntów),
- właściciel słupa,
- typ słupa,
- wysokość zawieszenia oprawy oświetleniowej,
- odległość między słupami w metrach oraz od krawędzi jezdni,
- ocena stanu technicznego słupa,
- typ oprawy oświetleniowej,
- ocena stanu technicznego oprawy,
- typ źródła światła,
- moc źródła światła,
- wysięgnik (obecny lub mocowanie na słupie),
- mocowanie (na szczycie, nad linią, pod linią) wysokość, odległość między słupami,
- ilość opraw na słupie,
- numer PUNKTU KONTROLNO – POMIAROWEGO z którym związana jest latarnia,
 
PUNKTY KONTROLNO – POMIAROWE (szafki SON) opisane na mapie:
- oznaczenie szafki,
- lokalizacja – (ulica lub numer drogi lub nr ewidencyjny gruntów)
- źródło zasilania,
- typ szafki oświetleniowej,
- rodzaj obudowy (klasa izolacji),
- rodzaj układu pomiarowego,
- typ reduktora mocy,
- moc rzeczywista opraw ulicznych powiązanych z punktem,
- wartość zabezpieczeń przed licznikowych,
- ilość opraw ulicznych zasilanych z punktu kontrolnego.
 
Opracowanie inwentaryzacji w formie drukowanej 4 egzemplarze (część graficzna  - 4 egz. w skali 1:1000 w wersji papierowej złożone do formatu A4), odpowiednik w formie elektronicznej (mapa rastrowa - pliki pdf) na nośniku typu PenDrive.
 
Uwaga:
Inwentaryzacja winna obejmować całość oświetlenia drogowego w gminie, również punktów świetlnych montowanych na istniejących liniach napowietrznych PGE.
Należy uzyskać od właścicieli ww. linii napowietrznych informację, w jakim okresie planują modernizacją lub likwidację istniejących linii.
 
II. Audyt
Analiza techniczno – ekonomiczna i proponowane rozwiązania mające na celu zmniejszenie kosztów eksploatacji oświetlenia przy zachowaniu norm.
 
AUDYT ENERGETYCZNY:
1. Analiza stanu aktualnego, stan na dzień inwentaryzacji.
2. Wnioski z inwentaryzacji Opraw Ulicznych.
3. Wnioski z inwentaryzacji Punktów Kontrolno – Pomiarowych.
4. Zgodność z normami oświetlenia.
5. Ogólna ocena stanu oświetlenia w gminie.
6. Szczegółowa analiza wyników pomiarów oświetlenia wybranych dróg i ulic w odniesieniu do wykonanych obliczeń fotometrycznych metodą komputerową.
7. Analiza zainstalowanych typów oraz modeli Opraw Ulicznych.
8. Propozycje nowych Opraw Ulicznych.
9. System inteligentnego sterowania oświetleniem ulicznym dla nowych Opraw Ulicznych.
10. Analiza techniczna oświetlenia ulicznego pod kątem zmniejszenia zużycia energii elektrycznej wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji oświetlenia.
11. Porównanie mocy systemów oświetleniowych przed i po modernizacji.
12. Ocena prawidłowości działania układów sterowania oświetleniem ulicznym,
a) zweryfikowanie obecnej mocy umownej, zweryfikowanie wyboru obecnej grupy taryfowej, analiza obecnych układów kontrolno pomiarowych pod kątem ich ewentualnej wymiany,
b) propozycja rozwiązań i modernizacji układów pomiarowych wraz z oszacowaniem kosztów zaleconych zmian.
13. Analiza kosztów eksploatacji przed i po modernizacji.
14. Wnioski z analizy kosztów energii elektrycznej oraz czasu eksploatacji.
15. Analiza modernizacji oświetlania dla trzech wariantów: Największe Oszczędności, Minimalne Inwestycje, Kompromis (dokładny opis rekomendowanego do realizacji wariantu wraz z analizą finansową).
 
AUDYT EKOLOGICZNY:
1. Analiza stanu aktualnego, stan na dzień inwentaryzacji.
2. Analiza zainstalowanych w gminie typów oraz modeli Opraw Ulicznych.
3. Propozycje nowych Opraw Ulicznych.
4. System inteligentnego sterowania oświetleniem ulicznym dla nowych Opraw Ulicznych.
5. Analiza techniczna oświetlenia ulicznego pod kątem zmniejszenia emisji CO2 wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji oświetlenia.
6. Analiza modernizacji oświetlenia pod kątem zmniejszenia emisji CO2 dla trzech wariantów: Największe Oszczędności, Minimalne Inwestycje, Kompromis (dokładny opis rekomendowanego do realizacji wariantu wraz
z analizą finansową).
7. Analiza emisji CO2 przed i po modernizacji.
8. Wnioski z analizy redukcji CO2.
9. Analiza oddziaływania na środowisko.
 
KOSZTORYSY INWESTORSKIE:
Opracowanie kosztorysów inwestorskich obejmujących wymianę opraw ulicznych dla poszczególnych wariantów  (Największe Oszczędności, Minimalne Inwestycje, Kompromis)
 
Opracowany audyt należy złożyć w 4 egzemplarzach (w formie papierowej – formatu A4), odpowiednik w formie elektronicznej (pliki pdf) na nośniku typu PenDrive.
Wykonawca zapewni cyfrową mapę w formacie dxf terenu objętego wykonaniem inwentaryzacji.
 
Informacje dla oferentów
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- oferta złożona na wzorcowym druku (wg załącznika nr 1);
- aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub wydruk z systemu).
- posiadaniem wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia – wykonanie minimum jednej inwentaryzacji i audytu o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia udokumentowanym referencjami, wykaz usług (wg załącznika nr 2) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem czasu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 20 000 zł brutto,
- dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadającymi uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania).
 
Dołączone opisy dokumentów lub ich kopie, muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
 
  1. Termin składania ofert: do 15.12.2016 r. do godz. 15:00
  2. Termin wykonania zamówienia: do 30.04.2017 r.
  3. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn (sekretariat).
  4. Forma składania ofert: pisemna w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu energetycznego oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Ryn”. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować następującym kryterium – Cena 100%
 
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są:
tel. 87 429 39 60, fax 87 429 39 74, email: drogi@miastoryn.pl, osoba do kontaktu: Jan Roszko.
 
Wybór oferty nastąpi w oparciu o oferowaną cenę, zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 74 z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro netto.
 
Ryn, dnia 05.12.2016 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Józef Karpiński

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony