Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Opracowanie projektu przebudowy ul. Słonecznej w Rynie

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2019-03-12 15:00:00

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
  1. Zamawiający: Gmina Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn
  2. Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem nr 29/2019 z dnia 28 lutego 2019 roku Burmistrza Miasta i Gminy Ryn w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
  3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu przebudowy ul. Słonecznej w Rynie (działka ewid. nr 1-36/25) o długości ok. 130 m. Należy zaprojektować przebudowę drogi z jezdnią asfaltową z odwodnieniem, oświetleniem z oprawami typu LED, oznakowanie pionowe i poziome, zjazdy oraz chodniki.
  4. Wykonawca uzyska lub wykona na własny koszt:
  1. aktualne mapy do celów projektowych w wersji cyfrowej,
  2. wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Ryn,
  3. inne decyzje, uzgodnienia i opinie niezbędne do opracowania dokumentacji.
  1. Wymagania dotyczące formy i zawartości dokumentacji:
  1. dokumentacja winna być zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę i powinna zawierać:
- projekt budowlano-wykonawczy 5 egz.,
- przedmiar robót 2 egz.,
- kosztorys inwestorski 2 egz.,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót 3 egz.,
- wersja elektroniczna całej dokumentacji projektu w wersji PDF 1egz. na nośniku pendrive,
- zatwierdzone przez uprawnione organy projekty organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu.
 
  1. Wymagania dotyczące Wykonawcy:
  1. uprawnienia budowlane w branży drogowej,
  2. aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
  3. Wykonawca do oferty dołączy dokument (referencje) potwierdzający, że wykonał co najmniej jeden projekt budowy lub przebudowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km.
Kserokopie wyżej wymienionych dokumentów należy złożyć razem z ofertą.
 
  1. Wykluczenia z udziału w postepowaniu.
Zamawiający wykluczy z postepowania Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu , nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie w ostatnich 5 latach przed terminem składania ofert, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
  1. Termin wykonania zamówienia (z pozwoleniem na budowę) – od podpisania umowy do 31 sierpnia 2019 r.
  2. Termin składania ofert:  do 12 marca 2019 r. do godz. 15:00.
  3. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn (sekretariat) w zamkniętej kopercie z podaniem ceny netto i brutto za opracowanie dokumentacji z dopiskiem „Oferta na projekt drogi ul. Słonecznej”.
  4. Osoba do kontaktu: Andrzej Żmijewski, tel. 87/429-39-70, e-mail: inwestycje@miastoryn.pl
  5. Nr postepowania: ZP.271.5.2019
    
Ryn, dnia 05.03.2019 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Jarosław Filipek

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Żmijewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-05 14:43:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Andrzej Żmijewski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-05 14:43:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Andrzej Żmijewski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-14 12:42:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
257 raz(y)