ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup 3 sztuk defibrylatorów zewnętrznych (AED) oraz zakup 3 fantomówDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup 3 sztuk defibrylatorów zewnętrznych (AED) oraz zakup 3 fantomów

Szczegóły informacji

Zakup 3 sztuk defibrylatorów zewnętrznych (AED) oraz zakup 3 fantomów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2024-04-11 14:00:00

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
(nr ogłoszenia ZP.271.11.2024 z dnia 2024-04-03)
 
  1. Zamawiający: Gmina Ryn z siedzibą, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn
  2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 5/1/2021 z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn oraz jednostkach organizacyjnych i jednostkach kultury Gminy Ryn.
  3. Tytuł zamówienia: Zakup 3 sztuk defibrylatorów zewnętrznych (AED) oraz zakup 3 fantomów
  4. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od podpisania umowy.
  5. Termin składania ofert: 11.04.2024 r. do godz. 14:00.
  6. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn.
  7. Osoby do kontaktu: Andrzej Żmijewski, tel. 87 4293970, email: inwestycje@miastoryn.pl
  8. Nr postępowania: ZP.271.11.2024
Ryn, dnia 03.04.2024 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Jarosław Filipek

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony