ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na usługi koparko-ładowarką wraz z obsługą operatora. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na usługi koparko-ładowarką wraz z obsługą operatora.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi koparko-ładowarką wraz z obsługą operatora.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych

Termin składania ofert / wniosków: 2020-03-20 12:00:00

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
 
 
  1. Zamawiający: Gmina Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn
  2. Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem nr 29/2019 z dnia 28 lutego 2019 roku Burmistrza Miasta i Gminy Ryn w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
  3. Opis przedmiotu zamówienia: Usługi koparko-ładowarką wraz z obsługą operatora. 
  4. Specyfikacja: Wykonywane prace związane będą z remontami dróg (korytowanie dróg, kopanie rowów odwadniających, plantowanie i równanie terenu).
  5. Wymagania dotyczące Wykonawcy:
-Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania .
-Pojazd powinien być w stanie technicznym zapewniającym bezawaryjną pracę. Powtarzające się awarie utrudniające realizację zadań mogą być przyczyną odstąpienia Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy.
-Przy ruchu na drogach publicznych pojazd musi spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych.
-Wykonawca ponosi odpowiedzialność za:
posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu
stan techniczny i ubezpieczenie sprzętu i pojazdu;
ewentualne szkody na rzecz osób trzecich, powstałe w wyniku świadczonej usługi.
Oferty należy  złożyć na załączonych formularzach:
- formularz ofertowy wykonawcy, zał. nr 1
- oświadczenie wykonawcy,  zał. nr 2
- oświadczenie o dyspozycyjności, zał. nr 3
- potencjał techniczny, zał. nr 4
6. Wykluczenia z udziału w postepowaniu.
 
Zamawiający wykluczy z postepowania Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie w ostatnich 5 latach przed terminem składania ofert, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
      7. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
      8. Termin składania ofert:  do 20 marca 2020 r. do godz. 12:00.
      9. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn (sekretariat) lub elektronicznie na adres: drogi@miastoryn.pl
    10. Osoba do kontaktu: Krzysztof Ptaszczuk, tel. 87/429-39-66, e-mail: drogi@miastoryn.pl
    11. Nr postepowania: BW.271.1.2020
    
Ryn, dnia 06.03.2020 r.
 
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
 
/-/ Jarosław Filipek

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony