Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.Szczegóły informacji
Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Ryn
Termin składania ofert / wniosków: 2017-11-20 15:00:00
Treść:
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn zaprasza uprawnione podmioty do składania ofert :
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn zaprasza uprawnione podmioty do składania ofert :
1. Opis przedmiotu zamówienia-
Dostawa i montaż – na działce gminnej - 3 szt. lamp solarnych LED w Sołectwie Ławki Gmina Ryn.
Parametry techniczne lamy solarnej:
- Wysokość słupa - 4 m
- Źródło światła – żarówka LED 2 x 12 W
- Strumień świetlny – 2 x 1200 lm
- Oprawa - kula
- Trwałość źródeł światła – 10 000 h
- Napięcie zasilania – 12V
- Warunki pracy - -20oC + 45oC
- Pojemność akumulatorów - 120 Ah ”
- Moc modułu fotowoltaicznego - 130 W ”
- Opcje włączania – czujnik zmierzchowy
Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia:
- Sposób wykonywania robót montażowych – montaż bezpośrednio do gruntu poprzez wkopanie kompletnej lampy z gotowym prefabrykowanym fundamentem betonowym i akumulatorem.
- Wymagany minimalny termin gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące.
- W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest, aby w przypadku nieprawidłowego działania lampy, Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał odpowiedniej jej likwidacji.
2. Warunki udziału w postępowaniu
Odpowiedzi ofertowe na niniejsze zapytanie mogą składać Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia, oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
Odpowiedzi ofertowe na niniejsze zapytanie mogą składać Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia, oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Termin składania ofert: do 20 listopada 2017r. r. do godz. 15:00.
4. Termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2017r.
5. Forma składania ofert - pisemna w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „ Oferta na dostawę i montaż lamp solarnych „ – adres: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2,
11-520 Ryn. Ofertę można przesłać na adres : rada@miastoryn.pl.
6. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn nr 74 z dnia 26 czerwca 2014r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro netto.
7. Informacja o wyborze wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie www.bip.miastoryn.pl
8. Informacje na temat zamówienia dostępne są: tel. 87/4293960, Bożena Dybała.
Załączniki:
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie wykonawcy
Ryn, dnia10.11.2017r.
Ryn, dnia10.11.2017r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
inż. Józef Karpiński