Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista ds zamówień publicznych
Miejsce pracy: Ryn
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: -
Data udostępnienia: 2013-05-21
Ogłoszono dnia: 2013-05-21 przez Administrator
Termin składania dokumentów: 2013-05-31 00:00:00
Nr ogłoszenia: 13
Zlecający: Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w pracy
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych
• znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie – umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych
• samodzielność i dobra organizacja pracy
• umiejętność negocjacji
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w pracy
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych
• znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie – umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych
• samodzielność i dobra organizacja pracy
• umiejętność negocjacji
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• sporządzanie umów o zamówienie publiczne,
• udział w pracach komisji przetargowej,
• prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
• ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne),
• sporządzanie opinii prawnych dotyczących zamówień publicznych,
• udział w opracowywaniu wzorów dokumentacji stosowanych w Dziale Zamówień Publicznych;
• sprawozdawczość dotycząca PZP.
• sporządzanie umów o zamówienie publiczne,
• udział w pracach komisji przetargowej,
• prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
• ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne),
• sporządzanie opinii prawnych dotyczących zamówień publicznych,
• udział w opracowywaniu wzorów dokumentacji stosowanych w Dziale Zamówień Publicznych;
• sprawozdawczość dotycząca PZP.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Specjalista ds. zamówień publicznych – praca wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej w ramach realizacji projektu systemowego pn. „Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu”. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
V. Wymagane dokumenty:
• aktualne CV
• list motywacyjny
• kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
• oświadczenie o niekaralności następującej treści:
„Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.
Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych/Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 14580.
• oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych na rzecz realizacji projektu systemowego „Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr. 223, poz. 1458)”
• list motywacyjny
• kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
• oświadczenie o niekaralności następującej treści:
„Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.
Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych/Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 14580.
• oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych na rzecz realizacji projektu systemowego „Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr. 223, poz. 1458)”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-05-31 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub korespondencyjnie, w zamkniętej kopercie, w terminie do dnia 31.05.2013r. na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, z dopiskiem: „specjalista ds. zamówień publicznych”.
Aplikacje, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rynie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rynie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń MGOPS Ryn.
c. Miejsce:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Kowalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-05-21 13:37:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-05-21 13:37:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-04 15:10:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1551 raz(y) |