Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2022-01-13

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
11:38:18 Upublicznienie elementu załącznik do informacji Protokół z przeprowadzonego postępowania materiały biurowe - Nazwa elementu do którego przynależy: Zapytanie ofertowe - dostawa materiałów biurowych. Administrator Systemu

Zmiany z dnia: 2022-01-11

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
14:38:50 Dodanie elementu Zamówienia publiczne - załącznik Protokół obsługa informatyczna UMiG Ryn - Nazwa elementu do którego przynależy: Obsługa informatyczna Urzędu Miasta i Gminy Ryn w okresie 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku wykonywana w siedzibie Zamawiającego dwa razy w tygodniu w wymiarze 6 godzin oraz w razie potrzeby zdalnie w pozostałe dni robocze tygodnia. Administrator Systemu
14:37:02 Usunięcie elementu Zamówienia publiczne - załącznik Protokół obsługa informatyczna UMiG Ryn - Nazwa elementu do którego przynależy: Obsługa informatyczna Urzędu Miasta i Gminy Ryn w okresie 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku wykonywana w siedzibie Zamawiającego dwa razy w tygodniu w wymiarze 6 godzin oraz w razie potrzeby zdalnie w pozostałe dni robocze tygodnia. Administrator Systemu
14:37:02 Edycja elementu Zamówienia publiczne - ogłoszenie Obsługa informatyczna Urzędu Miasta i Gminy Ryn w okresie 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku wykonywana w siedzibie Zamawiającego dwa razy w tygodniu w wymiarze 6 godzin oraz w razie potrzeby zdalnie w pozostałe dni robocze tygodnia. Administrator Systemu
14:02:09 Edycja elementu informacja Zapytanie ofertowe - dostawa materiałów biurowych. Administrator Systemu
14:01:29 Edycja elementu informacja Zapytanie ofertowe - dostawa tonerów oryginalnych. Administrator Systemu
14:00:10 elementu informacja Zapytanie ofertowe - dostawa tonerów oryginalnych. - status aktualny
(widoczna od 2021-12-29 08:00:00 do 2022-01-05 15:00:00)
Administrator Systemu
13:59:43 Edycja elementu informacja Zapytanie ofertowe - dostawa tonerów oryginalnych.
(widoczna od 2021-12-29 08:00:00 do 2022-01-05 15:00:00)
Administrator Systemu
13:40:13 Dodanie elementu Zamówienia publiczne - załącznik Pytania i odpowiedzi - Nazwa elementu do którego przynależy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Andrzej Żmijewski
11:06:19 Upublicznienie elementu Akty prawne - akt prawny Nr 2/12/2021 Administrator Systemu

Nawigacja między stronami listy informacji