Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Planowanie przestrzenne
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-08-25 08:24:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
PRZEBIEG PROCEDUR
przy załatwianiu spraw przez Referenta na stanowisku pracy
ds „Zagospodarowania przestrzennego” inż. Edwarda Kaciun
przy załatwianiu spraw przez Referenta na stanowisku pracy
ds „Zagospodarowania przestrzennego” inż. Edwarda Kaciun
Na stanowisku są realizowane zadania związane z :
1. koordynacją i prowadzeniem prac związanych z opracowywaniem „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy”
2. koordynacją i prowadzeniem prac związanych z opracowywaniem „Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego”
3. przygotowanie projektów zmian w „Studium” i „Planach”
4. prowadzenie spraw związanych z zabytkami Miasta i Gminy tj;
- rejestracji zabytków
- współpraca z Konserwatorem Zabytków
5. organizacja i prowadzenie prac Miejsko -Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem;
i ich rozliczanie
9. współpraca z PGKiM w zakresie remontów
10. przygotowanie przetargów oraz zapytań o cenę
12. udział w komisjach przetargowych
13. współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego
14. współpraca z poszczególnymi stanowiskami UMiG
2. koordynacją i prowadzeniem prac związanych z opracowywaniem „Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego”
3. przygotowanie projektów zmian w „Studium” i „Planach”
4. prowadzenie spraw związanych z zabytkami Miasta i Gminy tj;
- rejestracji zabytków
- współpraca z Konserwatorem Zabytków
5. organizacja i prowadzenie prac Miejsko -Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem;
a - decyzji o warunkach zabudowy
b – decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
c - zaświadczeń o przeznaczeniu działek
d – przeniesienia decyzji
7. przygotowanie i prowadzeniem spraw przeglądów budynków i lokali Gminnych
b – decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
c - zaświadczeń o przeznaczeniu działek
d – przeniesienia decyzji
- budowlanych
- kominiarskich
- elektrycznych
- gazowych
8. zlecanie remontów budynków i lokali Gminnych oraz nadzór nad przebiegiem remontów i- kominiarskich
- elektrycznych
- gazowych
i ich rozliczanie
9. współpraca z PGKiM w zakresie remontów
10. przygotowanie przetargów oraz zapytań o cenę
- remontów
- przeglądów
- opracowywania „Studium” i „Planów”
- opracowania decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego
11. udział w komisjach doraźnych powołanych przez Burmistrz- przeglądów
- opracowywania „Studium” i „Planów”
- opracowania decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego
12. udział w komisjach przetargowych
13. współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego
14. współpraca z poszczególnymi stanowiskami UMiG
Uwaga:
Szczegółowego opracowania wymaga pkt.6
ad. 6a/ - decyzja o warunkach zabudowy
=========================
- druk wniosku do pobrania w pok. nr 39 lub na stronie BIP -załączniki;
1. mapa zasadnicza (2 egzemplarze) w skali 1:1000 z naniesionymi granicami terenuobjętego wnioskiem aktualną (co najmniej z sprzed 3 miesięcy z tzw. czerwona
pieczątką geodezji)
2. wypis z rejestru gruntów pełny dla terenu objętego wnioskiem, skrócony dla obszaru
oddziaływania (wykaz działek sąsiednich)
3. szkic zagospodarowania terenu na jednym z egzemplarzy mapy zasadniczej
4. dokumenty potwierdzające posiadanie gospodarstwa rolnego na terenie tutejszej
Gminy powyżej średniej wielkości gospodarstwa w Gminie ( w przypadku
występowania o wydanie decyzji dla zagrody rolnej)
- w przypadku wniosku obejmującego więcej budowli niż budynek mieszkalny należy wnieść
opłatę skarbową w wysokości 107 zł.
- ze względu na procedury (wszczęcie postępowania, zawiadomienie właścicieli działek
sąsiednich opracowanie projektu decyzji, uzgodnienie decyzji z właściwymi organami)
czas wydania decyzji (pozytywne lub negatywnej) wynosi od 4 do 6-7 tygodni.
- w przypadku decyzji negatywnej jest w decyzji pouczenie o odwołaniu do SKO
opłatę skarbową w wysokości 107 zł.
- ze względu na procedury (wszczęcie postępowania, zawiadomienie właścicieli działek
sąsiednich opracowanie projektu decyzji, uzgodnienie decyzji z właściwymi organami)
czas wydania decyzji (pozytywne lub negatywnej) wynosi od 4 do 6-7 tygodni.
- w przypadku decyzji negatywnej jest w decyzji pouczenie o odwołaniu do SKO
ad. 6b/ - decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
===========================================
- druk wniosku do pobrania w pok. nr 39 lub na stronie BIP -załączniki;
1. mapa zasadnicza/ kastralnej (3 egzemplarze) w skali 1:500, 1:1000, 1;2000 znaniesionymi granicami terenu objętego wnioskiem aktualną (co najmniej z sprzed 3
miesięcy z tzw. czerwona pieczątką geodezji)
2. wypis z rejestru gruntów pełny dla terenu objętego wnioskiem, skrócony dla obszaru
oddziaływania (wykaz działek sąsiednich)
3. szkic zagospodarowania terenu na jednym z egzemplarzy mapy zasadniczej
4. raport o oddziaływaniu na środowisko ( wymóg określa legenda wniosku)
- wnieść opłaty skarbowe:
-opłatę skarbową w wysokości 107 zł. za wniosek
-opłatę skarbową w wysokości 17 zł. za pełnomocnictwo
- ze względu na procedury (wszczęcie postępowania, zawiadomienie właścicieli
działek sąsiednich opracowanie projektu decyzji, uzgodnienie decyzji z właściwymi
organami) czas wydania decyzji (pozytywne lub negatywnej) wynosi od 4 do 6-7 tygodni.
- w przypadku decyzji negatywnej jest w decyzji pouczenie o odwołaniu do SKO
-opłatę skarbową w wysokości 107 zł. za wniosek
-opłatę skarbową w wysokości 17 zł. za pełnomocnictwo
- ze względu na procedury (wszczęcie postępowania, zawiadomienie właścicieli
działek sąsiednich opracowanie projektu decyzji, uzgodnienie decyzji z właściwymi
organami) czas wydania decyzji (pozytywne lub negatywnej) wynosi od 4 do 6-7 tygodni.
- w przypadku decyzji negatywnej jest w decyzji pouczenie o odwołaniu do SKO
ad. 6c/ - zaświadczeń o przeznaczeniu działek
============================
- druk wniosku do pobrania w pok. nr 39 lub na stronie BIP
- wnieść opłatę skarbową w wysokości 17 zł.
- zaświadczenie wydaje się od ręki
- wnieść opłatę skarbową w wysokości 17 zł.
- zaświadczenie wydaje się od ręki
ad. 6d/ - przeniesienia decyzji
=================
W celu przeniesienia (przepisania decyzji) petent:
- składa wniosek
- załącza odpis aktu notarialnego o zakupie (przepisaniu) działki
- wnieść opłatę skarbową w wysokości 56 zł
- zaświadczenie wydaje się od ręki
- załącza odpis aktu notarialnego o zakupie (przepisaniu) działki
- wnieść opłatę skarbową w wysokości 56 zł
- zaświadczenie wydaje się od ręki
MIEJSCOWE PLANY ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Miasta i Gminy Ryn
http://ryn.e-mapa.net/ (z górnego menu należy wybrać dzewko warstw, a nastepnie zazanczyć warstwę z ikoną MZPN - Zagospodarowanie przestrzenne)