Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zapytanie ofertowe - dostawa tonerów oryginalnych.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-12-29 12:48:00 przez Natalia Głowacz
Akapit nr - brak tytułu
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto
zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
I. Zamawiający Urząd Miasta i Gminy Ryn
Adres do korespondencji: ul. Ratuszowa 2 11-520 Ryn
tel. 87 429 73 00, faks 429 30 86, e-mail
,
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę tonerów oryginalnych.
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań
a) plik na tonery w załączeniu
(opis, wymagania, wykluczenia, kryteria oceny, termin wykonania) - Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 22600000-6
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, - Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie / za pomocą faksu / drogą elektroniczną*.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani / Pan Katarzyna Jasionowska
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7 – 15
VI. Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę cenową należy*:
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail
- Termin składania ofert do dnia 05.01.2021 r., godz. 15:00
formę składania ofert należy dookreślić każdorazowo wychodząc z zapytaniem do wykonawców.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.