Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na sporządzenie analizy przedsiębiorstw, strategii marki oraz studium wykonalności i projektu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-01-29 12:55:30 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Biuro Stowarzyszenia WJM 2020, ul. Kolejowa 6, 11-730 Mikołajki
www.7cudowmazur.pl tel. 608-411-847, 668-001-150
 
Mikołajki, dn. 29 / 01 / 2016r.
ZAMAWIAJĄCY:
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
ul. Kolejowa 6
11-730 Mikołajki
NIP 845-198-57-00, REGON 361222985
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA SPORZĄDZENIE ANALIZY PRZEDSIĘBIORSTW, STRATEGII MARKI ORAZ STUDIUM WYKONALNOŚCI PROJEKTU
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964, Nr 19, poz. 93 z późn. zm.)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot – 73000000 - 2.
 
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację następujących usług:
Etap I          Analiza przedsiębiorstw z obszaru 11 gmin: Węgorzewo, Giżycko, Miasta Giżycko, Miłki, Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida, Mikołajki, Mrągowo, Miasto Mrągowo, Ryn z zakresu ich potencjału rozwojowego, w tym potrzeb z zakresu marketingu i promocji gospodarczej. Analiza ma uwzględniać sytuację gospodarczą regionu, perspektywy rozwojowe gospodarki, działania konkurencji oraz potrzeby i oczekiwania konsumenckie. Analiza ma zawierać podsumowanie wyników badań, identyfikację podmiotów zainteresowanych udziałem w projekcie pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”, wskazanie branż szczególnie zainteresowanych udziałem w projekcie, wskazanie pożądanych kierunków i form promocji, prognozę wskaźników możliwych do zrealizowania w ramach projektu.
 
Etap II         Strategia marki / Ekspertyza z zakresu kreowania marki obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich.
 
Etap III        Studium wykonalności projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”.
 
Zamówienie jest realizowane w związku z projektem pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”, o którego dofinansowanie Zamawiający ubiega się z Unii Europejskiej ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 1. Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur, Działania 1.4. Nowe modele biznesowe i ekspansja, Poddziałania 1.4.1. Promocja gospodarcza regionu).
 
Szczegółowy opis zamówienia w załącznikach:

Załączniki