ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-04-23 12:32:33 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

ZAMAWIAJĄCY
Wspólnota Mieszkaniowa w Rynie ul. Kopernika 7

ul. Kopernika 7 11-520 Ryn
woj. warmińsko – mazurskie
NIP: 845-190-50-32
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1) Przedmiot zamówienia:
Wykonanie kotłowni i prac dodatkowych wg projektu budowlanego.
2) Przewidywany termin realizacji: 01.06.2013 r. do dnia 30.09.2013 r.
3) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą podmioty posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane.
4) Przewidywane uruchomienie dostawy gazu od dnia 01.09.2013 r.
5) Przewiduje się pobranie kaucji gwarancyjnej 2000 zł przewidzianej do zwrotu po upływie okresu gwarancji.
6) Oferta powinna zawierać:
 
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  3. Referencje.
  4. Okres obowiązywania gwarancji.
  5. Cenę ryczałtową brutto z uwzględnieniem obsługi kotłowni w okresie gwarancji.
  6. Okres obowiązywania oferty.
  7. Informacja o sposobie porozumiewania się stron:
Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami Pana Juliusza Leczyckiego, tel./fax (087) 4218022, w godz. 8.00 do 13.00. (e-mail: )

8) Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie zarządcy nieruchomości w PGKiM w Rynie sp. z o.o., ul. Konrada Wallenroda 10 w Rynie, do dnia 6.05.2013 r., do godz. 12:00

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony