ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 15Drukuj informację Ogłoszenie numer: 15

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko Asystenta Rodziny

Miejsce pracy: Ryn

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: -

Data udostępnienia: 2013-07-15

Ogłoszono dnia: 2013-07-15 przez Administrator

Termin składania dokumentów: 2013-07-30 00:00:00

Nr ogłoszenia: 15

Zlecający: Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  •  wykształcenie:
• wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
• lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
• lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
• lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
  •  umiejętności metodologiczne, społeczne i administracyjne,
  •  znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej ,
  •  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b. Wymagania dodatkowe:
  •  znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
  •  wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
  •  znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
  •  samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
  •  komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
  •  umiejętność współpracy w zespole,
  •  odporność na sytuacje stresowe,
  •  umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną
  •  prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu
  •   znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną

Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:

  • empatia
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność
  • kreatywność
  • obowiązkowość
  • rzetelność
  • zaangażowanie i odporność na stres
  • zdolności organizacyjne

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  •  Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.
  •  Opieka nad 9 rodzinami.
  •  Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań, m.in. : 

·           współpraca z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta, itp.,

·           pomaganie w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych,

·           pomaganie i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym,

·           merytoryczne pomaganie w prowadzeniu gospodarstwa domowego,

·           pomaganie w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspieranie jej aktywności społecznej,

·           motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.

  • Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania w/w rodzin.

V. Wymagane dokumenty:

  • CV ze zdjęciem,
  • list motywacyjny

·         List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą:

 “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych   zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji   zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  ( Dz. U. z 1997 roku  Nr 133, poz.833 z późn. zm.)”.

  •  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  •  kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
  •  kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy,
  •  oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  •  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  •  kopia dowodu osobistego,
  •  inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.

            Każdy dokument winien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-07-30 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub korespondencyjnie, w zamkniętej kopercie, w terminie do dnia 30.07.2013r. do godz. 1500 na adres:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie, pok. 12, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny”.

Aplikacje, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rynie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń MGOPS Ryn.

c. Miejsce:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rynie, pok. 12, ul. Świerczewskiego 2, 11-520 Ryn

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór na stanowisko

Asystenta Rodziny w projekcie systemowym

„Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych jako sposób zapobiegania wykluczeniu społecznemu”

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Kowalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-15 14:11:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-15 14:11:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-08-02 12:01:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2849 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony