Planowanie przestrzenne
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Planowanie przestrzenne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Planowanie przestrzenne
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy/ ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, powinien zawierać:
- mapę zasadniczą (oryginał) lub, w przypadku jej braku, mapę ewidencyjną (oryginał), pochodzące z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujące teren, którego wniosek dotyczy, wraz z obszarem, na który inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000, w postaci:
- elektronicznej - w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych albo
- papierowej;
- mapę z określeniem granic terenu objętego wnioskiem (przedstawione w formie graficznej granice terenu objętego wnioskiem, jeśli teren inwestycji stanowi część działki ewidencyjnej lub działek ewidencyjnych);
- decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (zestawienie przedsięwzięć, dla których musisz uzyskać decyzję środowiskową znajduje się w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko)
- dokumenty potwierdzające zapewnienie dostępu inwestycji do infrastruktury technicznej;
- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 598 zł (nr konta 56 9343 1015 1300 0130 2000 0100) z wyłączeniem wniosków składanych przez właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości.
- w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa należy złożyć oryginał pełnomocnictwa wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (w przypadku pełnomocnictwa w wersji elektronicznej musi być ono podpisane elektronicznie przez osobę mocującą).
Materiały instruktażowe dotyczące wypełnienia wniosku o ustalenie warunków zabudowy dostępne pod linkiem:
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, powinien zawierać:
- wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy;
- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 56 zł (nr konta 56 9343 1015 1300 0130 2000 0100);
- w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa należy złożyć oryginał pełnomocnictwa wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (w przypadku pełnomocnictwa w wersji elektronicznej musi być ono podpisane elektronicznie przez osobę mocującą).
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, powinien zawierać:
- wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego;
- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (nr konta 56 9343 1015 1300 0130 2000 0100);
- w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa należy złożyć oryginał pełnomocnictwa wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (w przypadku pełnomocnictwa w wersji elektronicznej musi być ono podpisane elektronicznie przez osobę mocującą).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta i Gminy Ryn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-08-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-08-25 08:24:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-08-25 08:24:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Jasionowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-27 12:42:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5731 raz(y) |