ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na budowę i przebudowę urządzeń wodnych, zlokalizowanych na dz. nr geod. 449, 220/50, 98/3, 220/37, 96/34, 220/38, 421, 96/38, 101/1, 95/7, 95/12, 40/5, 382 obr. Miasto Ryn, dz. nr geod. 211 obr. Tros, dz. nr geod. 771, 770, obr. Ławki gm. Ryn oraz na odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych do projektowanego zbiornika retencyjnego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-27 14:45:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Żmijewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-27 14:51:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Żmijewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-27 14:51:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
847 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Giżycku, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie legalizacji istniejącego urządzenia wodnego, tj. pomostu stałego rekreacyjnego w kształcie litery "I" na działce nr geod. 262 obręb Jagodne Wielkie, gmina Miłki stanowiącej Jezioro Jagodne na wysokości działki gruntowej nr geod. 103 obręb Szymonka, gmina Ryn, powiat giżycki

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-11 14:43:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Żmijewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-11 14:44:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Żmijewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-11 14:44:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1018 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rozkład jazdy bezpłatnego gminnego przewozu pasażerskiego w dniu 15 października 2023 roku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Chyła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-05 14:17:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Jasionowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-05 14:17:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Jasionowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-05 14:17:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1041 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie Starosty Giżyckiego, o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji pozwolenia na budowę nr 118.2012 z dnia 03.04.2012 r. znak: WB.6740.62.2012 dotyczącego budowy Biogazowni rolniczej o mocy 1,0 MW na działce o numerze 256/3 w miejscowości Głąbowo, na działce numer 256/4 (pierwotnie 256/3), obręb 0002 Knis, gmina Ryn

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-05 08:52:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Żmijewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-05 08:53:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Żmijewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-05 08:53:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
950 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
WOJEWODA WARMIŃSKO-MAZURSKI
 
Olsztyn, 29 września 2023 r.
 
WIN-II.7820.1.13.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Zgodnie z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 162) oraz z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) Wojewoda Warmińsko – Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek pełnomocnika reprezentującego inwestora – Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania:
„Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 592 na odcinku Kętrzyn-Giżycko” dla części pod nazwą: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 592 na odcinku Kętrzyn-Giżycko” odcinek: Karolewo-Giżycko od km 3+100 do km 27+627,17 drogi wojewódzkiej nr 592.
 
Inwestycja realizowana będzie na działkach:
1) w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0015 Karolewo, dz. nr: 111/2; 123/2; 65/5; 66/6; 66/5; 67/5; 95; 69/5; 69/2; 71/1; 36/10; 36/7; 92/1; 89/1; 28/2; 37;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0006 Czerniki, dz. nr: 3120/1; 3098/1;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0022 Kwiedzina, dz. nr: 3121/13; 3121/11; 3121/9; 57; 58; 70; 71; 78/1; 3125/1; 3125/2; 3124/1; 124/3; 3124/2; 3127/1; 62; 38; 41/1; 41/5; 42; 55; 3123/3; 72; 1273; 56; 1266;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0038 Pożarki, dz. nr: 3126; 14/1; 286; 15/2; 17/1; 21; 22/2; 22/1; 1/7; 1/8; 1/6; 1/5; 291; 294; 295; 298; 299; 301; 302; 3/5; 3/6; 274; 85/4; 85/2; 85/5; 85/1; 309; 306; 80/2; 192; 79; 77/6; 77/10; 52; 100; 51/4; 51/6; 51/1; 50; 53/6; 47/24; 47/26; 47/6; 3126/19; 3126/13; 3126/12; 47/43; 47/44; 45; 279; 166; 164; 51/7; 20;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0026 Martiany, dz. nr: 3/91; 3/3; 3/2; 3/5; 162/3; 150; 178/2; 191; 162/4; 174; 172/1; 181; 173/1; 173/2; 37/55; 16/2; 96; 89/8; 89/2; 88; 86/2; 1; 2; 99; 30;
- jedn. ewid. 280608_5 Ryn-obszar wiejski, obr. 0015 Sterławki Wielkie, dz. nr: 420/1; 418/2; 421; 417/3; 248/2; 416/4; 418/1; 419; 425/12; 132/5; 408; 406; 509; 47/1; 45/4; 423/11; 423/1; 35/4; 409/31; 409/37; 37/4; 409/9; 521; 422; 36; 274; 250; 113; 310; 307/2; 114/1; 44; 547; 114/3; 47/5; 1262; 248/5; 246;
- jedn. ewid. 280604_2 Giżycko-gmina, obr. 0014 Sterławki Małe, dz. nr: 211; 60/1; 60/5; 60/8; 60/6; 60/7; 60/3; 60/4; 221/3; 52/1; 309/5; 42/29; 210/6; 309/4; 222/1; 79/13; 194/4; 79/11; 79/9; 80/12; 80/10; 185; 80/8; 214; 33/2; 255; 184/1; 188; 18; 115/7; 115/2, 115/1; 109/2; 5/20; 3/1; 3/4; 3/6; 620; 5/19;
- jedn. ewid. 280604_2 Giżycko-gmina, obr. 0022 Wrony, dz. nr: 3/1; 3/2; 1/87; 1/88; 124; 1/15; 8; 1/16; 1/14; 5; 1/129; 1/128; 1/127; 1/141; 119/1; 76; 35/9; 33; 36/7; 34/7; 34/2; 66; 136/3; 136/2; 136/1; 38; 32; 13/8; 31/6; 31/1; 29/2; 62/1; 26/3; 25; 24/1; 24/2; 23; 10/20; 22/6; 130/12; 132; 17/4; 154/1; 14; 118; 1/53; 8/74; 6/36; 6/37; 6/25; 6/24; 6/35; 8/106; 8/81; 150; 8/134; 138/1; 8/240; 6/63; 6/64; 6/104; 6/65; 6/66; 6/70; 6/71; 6/72; 6/73; 6/74; 6/75; 6/76;
- jedn. ewid. 280601_1 Giżycko-miasto, obr. 0001 Giżycko, dz. nr: 530/247; 376; 370/2; 530/227; 530/97; 373;
2) przeznaczonych do ograniczonego sposobu korzystania z nieruchomości w związku z przebudową innych dróg publicznych; przebudową i budową sieci uzbrojenia terenu, rozbiórką
istniejących obiektów budowlanych nieprzewidzianych do dalszego użytkowania, przebudową urządzeń wodnych oraz przebudową i budową zjazdów:
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0015 Karolewo, dz. nr: 89/1; 111/2; 122; 123/2; 65/5; 66/6; 66/5; 67/5; 95; 69/5; 113; 63/3; 61; 107; 36/10; 36/7; 28/2; 92/1; 63/2; 62/2;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0006 Czerniki, dz. nr: 3120/1; 3098/1;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0022 Kwiedzina, dz. nr: 38; 42; 3123/3; 3127/1; 124/3; 3125/1; 3121/11;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0038 Pożarki, dz. nr: 3126; 286; 15/2; 16/5; 16/2; 279; 278; 21; 22/2; 22/1; 1/7; 1/6; 1/5; 294; 3/6; 274; 85/5; 192; 255/1; 100; 51/4; 50; 53/6; 47/26; 3126/14; 47/43; 188; 46/10; 85/4; 51/1; 15/4; 17/1; 16/4; 20; 52;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0026 Martiany, dz. nr: 3/91; 3/3; 3/2; 3/5; 3/6; 162/3; 176/1; 176/6; 178/1; 178/2; 162/4; 173/2; 26/1; 192/2; 89/8; 88; 98; 141/4; 1; 26/7; 27/1; 16/2;
- jedn. ewid. 280608_5 Ryn-obszar wiejski, obr. 0015 Sterławki Wielkie, dz. nr: 58/6; 58/10; 409/37; 58/12; 409/34; 58/4; 58/2; 16/3; 56/3; 18; 56/2; 509; 601; 59/2; 59/1; 423/10; 35/4;
423/19; 423/18; 35/2; 35/1; 423/17; 423/16; 423/15; 423/1; 250; 521; 422; 274; 36; 406; 113; 310; 408; 307/2; 602; 276; 44; 275; 277; 45/4; 124/1; 47/5; 47/2; 124/2; 47/1; 280; 135/1; 136; 137; 423/22; 292; 420/1; 418/2; 417/3; 248/2; 132/5; 425/12; 416/4; 418/1; 419; 423/21; 415/1; 143/2; 143/1; 123; 547; 114/1; 423/12; 423/11; 405; 423/7; 423/6; 423/5; 423/9; 423/20; 58/11; 135/2; 114/3;
- jedn. ewid. 280604_2 Giżycko-gmina, obr. 0014 Sterławki Małe, dz. nr: 42/71; 309/5; 42/72; 42/73; 41/29; 674/1; 222/1; 210/4; 79/14; 79/12; 80/13; 186/3; 185; 214; 33/1; 224; 643; 32;
255; 680; 226/1; 208/2; 228; 115/7; 230/3; 104/2; 109/2; 5/20; 5/6; 3/1; 3/18; 5/2; 14/1; 184/1; 33/2; 647; 256; 221/3; 60/1; 5/19; 3/16; 642; 645; 194/4; 80/9; 52/1; 60/7; 60/3; 41/27; 41/28; 30/1;
- jedn. ewid. 280604_2 Giżycko-gmina, obr. 0022 Wrony, dz. nr: 1/70; 1/69; 1/68; 1/67; 1/66; 1/82; 1/84; 1/74; 1/81; 3/1; 3/2; 1/88; 1/87; 92; 86; 1/16; 1/14; 1/129; 84; 1/11; 130/5; 119/1;
6; 33; 35/9; 36/7; 155; 34/7; 61; 34/2; 13/3; 136/4; 38; 32; 31/6; 13/8; 13/42; 13/41; 31/2; 29/2; 12/15; 12/13; 12/3; 12/12; 29/3; 62/1; 60; 130/8; 130/7; 124; 132; 17/4; 154/1; 58/1; 1/53;
8/74; 6/24; 6/23; 6/22; 6/21; 6/20; 6/19; 6/28; 6/7; 6/6; 8/214; 6/35; 8/97; 8/116; 8/96; 152, 151; 138/1; 8/126; 6/104; 8/240; 150; 141; 5; 1/141; 6/13; 6/36; 116;
- jedn. ewid. 280601_1 Giżycko-miasto, obr. 0001 Giżycko, dz. nr: 549; 530/228; 374/1; 530/122; 372;
3) stanowiących teren wód płynących, w związku z art. 20 a ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych:
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0022 Kwiedzina, dz. nr: 390/4; 73;
- jedn. ewid. 280803_2 Kętrzyn-gmina, obr. 0026 Martiany, dz. nr: 38;
- jedn. ewid. 280604_2 Giżycko-gmina, obr. 0014 Sterławki Małe, dz. nr: 210/8; 309/3;
- jedn. ewid. 280604_2 Giżycko-gmina, obr. 0022 Wrony, dz. nr: 129.
Wobec powyższego informuję, że w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie przy al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 10-575 Olsztyn, wejście od al. Marsz. J. Piłsudskiego, od poniedziałku do piątku w godzinach 1200 – 1500, po wcześniejszym umówieniu terminu poprzez kontakt telefoniczny: (89) 5232 538 (w godz. 12.00-15.00), (89) 5232 561, a także składać w powyższej sprawie uwagi i wnioski w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, na adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl, adres skrytki /WMURZADWOJ/skrytka, poprzez platformę e-Obywatel https://obywatel.gov.pl/ ePUAP.
 
                                                                                 Z up. WOJEWODY
                                                                                    WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
                                                                               Beata Faltynowska
                                                                            DYREKTOR
                                                                               Wydziału Infrastruktury i Nieruchomości

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
kRZYSZTOF pTASZCZUK
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-04 09:13:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Jasionowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-04 09:52:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Jasionowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-04 09:52:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
966 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie BB.6733.8.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 02.10.2023 r.
Znak: B/B.6733.8.2023
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
         Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) zawiadamia, że w dniu 02.10.2023 r. została wydana decyzja o odmowie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej operatora P4 Sp. z o.o., na działce o nr ewidencyjnym 19, obręb Tros, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w inwestycji dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn.
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-03 14:52:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Żmijewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-03 14:52:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Żmijewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-03 14:52:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
919 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE Burmistrza Miasta i Gminy Ryn z dnia 28 września 2023 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
z dnia 28 września 2023 r.
 
w sprawie konsultacji społecznych projektu „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Ryn na rok 2024”.
 
Na podstawie art. 5 a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 571) Burmistrz Miasta i Gminy Ryn zaprasza zainteresowane organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/w ustawy do konsultacji projektu „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Ryn na rok 2024”.
 
Projekt programu wraz z formularzem zgłaszania opinii i uwag dostępny jest na stronach internetowych: www.bip.miastoryn.pl, www.miastoryn.pl  oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Rynie.
 
Warunkiem udziału organizacji w konsultacjach jest podanie następujących informacji: nazwy i adresu organizacji, osoba upoważniona do kontaktu .
 
Uwagi i opinie można zgłaszać w terminie: od 28 września 2023 r. do 18 października 2023 r. na adres: Urząd Miasta i Gminy w Rynie ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn  
na wypełnionym formularzu, mailem na adres: , faxem: (087) 429-30-86.
 
O terminie decyduje data wpłynięcia opinii do Urzędu Miasta i Gminy w Rynie. Opinie i uwagi organizacji złożone po terminie zakończenia konsultacji nie będą brane pod uwagę.
 
Za przeprowadzenie konsultacji odpowiada podinspektor  na Stanowisku ds. gospodarczych i promocji w Urzędzie Miasta i Gminy w Rynie.
 
Załączniki:
  1. Projekt programu do konsultacji,
  2. Formularz zgłaszania uwag
                                                                                                  
                                                                                                Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
 
    Jarosław Filipek
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Kowalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-28 14:03:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Jasionowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-28 14:09:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Jasionowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-28 14:09:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1107 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie BB.6733.10.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 25.09.2023 r.
Znak: B/B.6733.10.2023
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 22.09.2023 r. złożony przez Pana Łukasza Raczyckiego działającą w imieniu WEJDYKI Sp. z o.o. zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami, na działkach o nr ewidencyjnych 161, 162/5, 364, obręb Wejdyki, gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail: .
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-26 09:01:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Żmijewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-26 09:01:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Żmijewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 09:01:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1115 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie BB.6733.9.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ryn, dnia 25.09.2023 r.
Znak: B/B.6733.9.2023
 
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY RYN
 
            Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 20.09.2023 r. złożony przez Pana Artura Kozłowskiego działającą w imieniu PGE Dystrybucja S.A. zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej linii kablowej nN 0,4 kV, na działce o nr ewidencyjnym 169/1, obręb Ryn (12), gmina Ryn.
Dokumentacja dotycząca w/w wniosku dostępna jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn, pokój nr 128, tel: 874293979, e-mail: .
Obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia ogłoszenia.
 
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ryn
/-/ Monika Chyła

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Żmijewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-26 08:57:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Żmijewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-26 09:01:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Żmijewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 09:01:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1111 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORÓW UZUPEŁNIAJĄCYCH ŁAWNIKÓW na kadencję 2024-2027

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORÓW UZUPEŁNIAJĄCYCH ŁAWNIKÓW
na kadencję 2024-2027
 
Zgodnie z informacją Prezesa Sądu Okręgowego w Olsztynie z dnia 13 września 2023 r. liczba ławników, która powinna być wybrana przez Radę Miejską w Rynie na kadencję 2024 – 2027 do Sądu Rejonowego w Giżycku : ogółem 6 ławników, z czego do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy – 5 ławników.
 
Procedurę wyboru ławników reguluje dział IV, rozdział 7 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 217 ze zm.).
 
TERMIN ZGŁASZANIA KANDYDATÓW NA ŁAWNIKÓW
UPŁYWA 15 października 2023 ROKU
 
Ławnikiem może być wybrany ten, kto:
  • posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
  • jest nieskazitelnego charakteru,
  • ukończył 30 lat,
  • jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania, co najmniej od roku,
  • nie przekroczył 70 lat,
  • jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika,
  • posiada, co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.
Do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy ławnikiem powinna być wybrana osoba wykazująca szczególną znajomość spraw pracowniczych.
Ławnikami  nie mogą być:
  • osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze,
  • osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego,
  • funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń,
  • adwokaci i aplikanci adwokaccy,
  • radcy prawni i aplikanci radcowscy,
  • duchowni,
  • żołnierze w czynnej służbie wojskowej,
  • funkcjonariusze Służby Więziennej,
  • radni gminy, powiatu i województwa.
Nie można być ławnikiem jednocześnie w więcej niż jednym sądzie.
 
ZGŁASZANIE KANDYDATÓW:
Kandydatów na ławników zgłaszają radom gmin: prezesi właściwych sądów, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa z wyłączeniem partii politycznych oraz co najmniej 50 obywateli mających czynne prawo wyborcze zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru.
 
Zgłaszanie kandydatów na ławników dokonuje się na karcie zgłoszenia.
Kartę zgłoszenia należy wypełnić dużymi drukowanymi literami, czarnym lub niebieskim kolorem.
Karta zgłoszenia składa się z trzech części:
  • Część A – wypełniana jest przez kandydata poprzez wpisanie właściwej gminy
  • Część B – wypełniana przez kandydata – obejmuje dane personalne i teleadresowe oraz inne istotne informacje o kandydacie (m.in. status zawodowy, doświadczenie w pracy społecznej, motywy kandydowania na ławnika, informacja o pełnieniu funkcji ławnika w poprzednich kadencjach). W części tej kandydat wskazuje również, do orzekania w którym sądzie jest proponowany (w sądzie rejonowym lub okręgowym) oraz czy jest proponowany do orzekania w sprawach z zakresu prawa pracy (jeśli tak, to dodatkowo wpisuje zwięzłe uzasadnienie potwierdzające szczególną znajomość praw pracowniczych).
  • Część C – wypełniana przez przedstawiciela podmiotu zgłaszającego kandydata – obejmuje dane podmiotu zgłaszającego i osoby go reprezentującej. Prezes sądu zgłaszający kandydata wypełnia w tej części tylko rubrykę nr 1.
Do karty zgłoszenia kandydat ma obowiązek dołączyć dokumenty, które powinny być opatrzone datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed dniem zgłoszenia:
  • informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą zgłaszanej osoby,
  • oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona,
  • zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 października 2017 r. o podstawowej opiece zdrowotnej (Dz. U. z 2022 r., poz. 2527), stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania funkcji ławnika.
  • dwa zdjęcia, zgodnie z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego.
Ponadto do karty zgłoszenia należy dołączyć:
  • aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis do innego właściwego rejestru lub ewidencji  – jeśli kandydata zgłasza stowarzyszenie lub inna organizacja społeczna lub zawodowa, zarejestrowana na podstawie przepisów prawa. Zgodnie z treścią art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1683 ze zm.), dalej „ustawa o KRS”, pobrane samodzielnie wydruki komputerowe informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru mają moc zrównaną z mocą odpisu aktualnego z rejestru, wydawanego przez Centralną Informację Krajowego Rejestru Sądowego, o których mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o KRS, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w Rejestrze.
Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis organizacji społecznej lub zawodowej do właściwego rejestru lub ewidencji powinny mieć datę nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed dniem zgłoszenia.
  • imienną listę osób zgłaszających kandydata wraz z podaniem ich numeru PESEL, miejsca stałego zamieszkania i własnoręcznym podpisem każdej z tych osób – gdy zgłoszenia kandydata na ławnika dokonuje grupa pięćdziesięciu obywateli. Osobą uprawnioną do składania wyjaśnień w sprawie zgłoszenia kandydata jest osoba, której nazwisko zostało umieszczone jako pierwsze na liście.
Osoba ta, wypełnia również kartę zgłoszenia kandydata na ławnika w części C pkt 2, 3, 5 oraz podpisuje ostatnią stronę karty.
Koszty  związane z uzyskaniem dokumentów stanowiących załączniki do karty zgłoszenia kandydata na ławnika:
  • Opłaty za badanie lekarskie i za wystawienie zaświadczenia lekarskiego oraz koszty zdjęć kandydata – ponosi kandydat na ławnika.
  • Pozostałe koszty związane z wydaniem informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wydaniem aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpisy lub zaświadczenia z innego rejestru lub ewidencji ponosi Skarb Państwa.
Wzory druków dla kandydatów na ławników można pobrać, po czym wypełnione złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2 w godzinach pracy urzędu. Informacji związanych z wyborem ławników można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Ryn – tel. 87/ 429-73-01.
                                                                                                            Przewodniczący Rady Miejskiej
                                                                                                                       Juliusz Brant
 
 
 
Dokumenty do pobrania
                                                                                                                                                                      Ryn 25.09.2023r.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta i Gminy Ryn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Dybała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-25 14:41:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Jasionowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-25 14:45:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Jasionowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-25 14:45:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1078 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji