ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Projekt zagospodarowania działek 230/10 i 230/9 w Rynie pod nowy cmentarz komunalny” z uzyskaniem pozwolenia na budowęDrukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Projekt zagospodarowania działek 230/10 i 230/9 w Rynie pod nowy cmentarz komunalny” z uzyskaniem pozwolenia na budowę

Szczegóły informacji

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Projekt zagospodarowania działek 230/10 i 230/9 w Rynie pod nowy cmentarz komunalny” z uzyskaniem pozwolenia na budowę

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Ryn

Termin składania ofert / wniosków: 2017-10-06 12:00:00

Treść:

ZP.271.31.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
1. Zamawiający: Gmina Ryn z siedzibą, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn
2. Tryb udzielenia zamówienia: postepowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Ryn Nr 74 z dnia 26.06.2014r. w sprawie zasad dokonywania zakupu usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Ryn o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 30 000 euro.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
  1. opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Projekt zagospodarowania działek 230/10 i 230/9 w Rynie pod nowy cmentarz komunalny” z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
  2. zadanie zlokalizowane będzie na działkach geodezyjnych  nr 230/10 i 230/9 obręb Ryn o powierzchni łącznej 5,01ha
  3. projekt powinien spełniać wymogi Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2017r. poz. 912 ) , rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. Nr 75, poz. 405 ) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008r. Nr 48, poz. 284).
4. Wymagania dotyczące formy i zawartości dokumentacji:
  1. dokumentacja winna być zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę i powinna zawierać:
    1. projekt budowlano- wykonawczy 5 egz. (wszystkie branże)
    2. przedmiar robót 2 egz.
    3. kosztorys inwestorski 2 egz.
    4. specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót 3 egz.
    5. wersja elektroniczna całego projektu 1 egz., format .PDF (pendrive)
5. Do obowiązków projektanta będzie należało:
  1. uzyskanie mapy do celów projektowych,
  2. uzyskanie wszelkich wymaganych opinii i  uzgodnień technicznych,
  3. uzyskanie decyzji środowiskowej i celu publicznego – jeśli okażą się niezbędne,
  4. sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu,
  5. przeniesienie praw autorskich i majątkowych od wykonanego projektu.
6. Wymagany zakres opracowania:
  1. budynek domu przedpogrzebowego wraz z zapleczem administracyjno-gospodarczym,
  2. ogólnodostępny sanitariat w budynku domu przedpogrzebowego albo w bezpośrednim sąsiedztwie,
  3. powierzchnia grzebalna do tradycyjnych pochówków,
  4. miejsce na kalumbarium – ściana na urny,
  5. droga dojazdowa do kostnicy oraz ciągi piesze (alejki) z oświetleniem,
  6. droga dojazdowa do cmentarza,
  7. parkingi przy drodze dojazdowej do cmentarza,
  8. przyłącza wodne, kanalizacyjne i elektryczne,
  9. punkty czerpalne wody,
  10. miejsca na gromadzenie odpadów,
  11. ogrodzenie terenu,
  12. zieleń izolacyjna i dekoracyjna,
  13. monitoring (zakres monitoringu do uzgodnienia z Zamawiającym).
  14. Zamawiający nie posiada koniecznych warunków technicznych wykonania sieci wodno-kanalizacyjnej i energetycznej.
  15. Zamawiający posiada do wykorzystania koncepcję urządzenia nowego cmentarza oraz dokumentację  geotechniczną podłoża gruntowego dla projektu lokalizacji Cmentarza Komunalnego.
  16. Koncepcje rozwiązań projektowych konsultować z Zamawiającym.
7. Termin wykonania zamówienia (z pozwoleniem na budowę) –  do 30 czerwca 2018 r.
8. Warunki udziału w postepowaniu
  1. Wykonawca musi udowodnić, że dysponuje lub w celu wykonania będzie dysponował następującymi osobami:
    1. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej 2 letnia praktykę w projektowaniu. Osoba ta pełnić będzie funkcję głównego projektanta.
    2. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 2 letnią praktykę w projektowaniu.
    3. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadać co najmniej 2 letnią praktykę w projektowaniu od czasu uzyskania uprawnień.
    4. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadać co najmniej 2 letnią praktykę w projektowaniu od czasu uzyskania uprawnień.
  2. Doświadczenie
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej z zagospodarowaniem terenu.
 
9. Wykluczenia z udziału w postepowaniu
  1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę który:
    1. nie wykazał spełnienia warunków udziału w postepowaniu,
    2. nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie w ostatnich pięciu latach przed terminem składania ofert, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
10. Dokumenty które należy przedłożyć Zamawiającemu (oferta powinna zawierać):
  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
  3. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami o ich uprawnieniach i doświadczeniu zawodowym (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
  4. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do ogłoszenia),
  5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność s oryginałem przez notariusza do złożenia oferty i podpisania umowy,
  6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (doświadczeniu i osobach) innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, przedstawi Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów  (osób) na potrzeby realizacji zamówienia (osoby te będą realizowały zamówienie). Zobowiązanie należy przedstawić Zamawiającemu w oryginale.
11. Informacje dodatkowe:
  1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który będzie spełniał wszystkie warunki udziału w postepowaniu i nie będzie podlegał wykluczeniu z udziału w postepowania, złoży ofertę prawidłową pod kątem formalno-prawnym oraz zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia.
  2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana dostarczy Zamawiającemu:
    1. potwierdzonych z zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz, że należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
    2. dostarczenia umowy z Podwykonawcą – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z pomocy Podwykonawcy
    3. dostarczenia umowy konsorcjum – jeśli w postepowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Nie dostarczenie w/w dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie spowoduje, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
  2. Niniejsze postepowanie zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych jest prowadzone bez zastosowania przepisów cytowanej ustawy.
  3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do dokonywania w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych do opracowania projektu uzgodnień,  opinii, decyzji .
12. Termin składania ofert: do 06 października 2017r. do godz. 12.00
13. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn (sekretariat) w zamkniętej kopercie opisanej - Oferta na wykonanie „Projektu zagospodarowania działek nr 230/10 i 230/9 w Rynie pod nowy cmentarz”.
14. Osoby do kontaktu: Aleksander Szczepański, Andrzej Żmijewski
tel. 87/ 429-39-60 (70)
fax. 87/ 429-39-74
e-mail: inwestycje@miastoryn.pl
    
Ryn, dnia 22.09.2017 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ryn
(-) Józef Karpiński

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony