ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Ryn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko pracy ds. obsługi sekretariatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ryn

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2017-09-12

Ogłoszono dnia: 2017-09-12 przez Barbara Kowalska

Termin składania dokumentów: 2017-09-26 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2017

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Ryn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych, pełne prawa publiczne,
3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
4. wykształcenie wyższe magisterskie; kierunek administracja i pokrewne
5. minimum 3 letni staż pracy
b. Wymagania dodatkowe:
1) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
3) Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, OpenOffice)

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. ewidencjonowanie korespondencji (również elektronicznej) przychodzącej do Urzędu,
  2. wysyłanie korespondencji i odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego,
  3. zapewnienie właściwego obiegu korespondencji w Urzędzie,
  4. powielanie dokumentów,
  5. potwierdzanie zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji,
  6. przekazywanie i rozdział zadekretowanej korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu oraz kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych,
  7. obsługa urządzeń kancelarii (centrali telef.,kserokopiarki, faksu),
  8. zamawianie pieczątek i prowadzenie centralnej ewidencji pieczęci urzędowych i pieczątek,
  9. organizowanie przyjmowania interesantów przez Burmistrza, umawianie spotkań,

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys  z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
2. List motywacyjny
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
4. Kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia
5. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia
6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
7. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
8. Oświadczenie o niekaralności
9. Oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014r., poz. 1182 z późn. zm )”. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-26 15:00:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty (lub przesłanie pocztą) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „stanowisko pracy ds. obsługi sekretariatu” w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn w terminie do dnia  26 września 2017r. - godz. 15.00 (decyduje data stempla pocztowego).
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Ryn, ul. Ratuszowa 2, 11-520 Ryn
« powrót do poprzedniej strony